Tip til den søde tand

Du læser en tråd i debat > vægttab

Tip til den søde tand
hejsa
Til de bolsjeglade vil jeg lige gøre opmærksom på ISIS bolsjer. De fås som spejder bolsjer og blandede bolsjer. De indeholder kun 25 kcal pr 100g (JA det er rigtigt) De blandede bolsjer indeholder 35 kcal pr 100g. Og de smager godt.
Desuden er der vildt mange kostfibre i, henholdsvis 66 og 87 g pr. 100g. De bruger noget polydextrose som fyldstof, det er derfor.

De er ikke billige, koster ca. 17-20 kr for 70 g, ca 20 bolsjer, men så er prisen jo også med til at holde forbruget lidt nede. Jeg kan i hvert fald anbefale dem til folk med sliktrang.

For øvrigt lavede jeg kyllingedeller til aften...
hk kylling
æggehvider
havregryn
persille
fint hakket rød peber
løg
revet gulerod
chili
en smule mel og mælk

Jeg hakkede selv kyllingen for at være sikker på at det var reelt kød. De kan steges både i ovn og på pande. Det er en proteinbombe, de indeholder minimalt fedt og ca 100 kcal pr. 100 g, så der kan spises en del.

Man kan jo blande alle de grøntsager i man nu har, squash, porrer osv. Det er bare med at være kreativ:-)

Hygge til alle
17 år7. januar 2007 kl. 01:55
re: Tip til den søde tand
Forresten så kan bolsjerne købes i alle superbrugsener og de fleste superbest og andre brugser!!
17 år7. januar 2007 kl. 01:56
Hej Eskimo

Godt tip....jeg er bolsjespiser i den grad!
Hvordan er det med afføringsmiddel i Isis?
Läkeroler, Gajoler osv uden sukker indeholder jo noget der virker afførende, så jeg får som regel ondt i maven og render på toilettet hele tiden.

Dine Kyllingedeller lyder lækre, dem vil jeg helt sikkert prøve at lave ;O)

Hygge til dig
PhatC
17 år7. januar 2007 kl. 13:35
re: re: Tip til den søde tand
hej Pchick
Det ved jeg faktisk ikke, men jeg skyder på at kostfibrene gør at de ikke virker så afførende. Desuden er de sødet med sucralose og ikke aspartam, ligesom colalight, så mit bud er, hvis du kan drikke cola light kan du også spise de her.
:-)
17 år7. januar 2007 kl. 14:45
Lyder godt....jeg vil kigge efter dem næste gang jeg handler ;O)

PhatC
17 år7. januar 2007 kl. 22:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });