PCO / PCOS hjemmeside

Du læser en tråd i debat > vægttab

PCO / PCOS hjemmeside
Hej alle :)
Min kæreste og jeg er igang med at lave en hjemmeside henvendt til kvinder med PCO og PCOS. Da siden stadig er i opstartsfasen kunne det være rigtig fedt hvis nogle af jer havde lyst til at checke den ud og komme med feedback. Hvad er godt, hvad er dårligt og hvad mangler eller kan forbedres?
Vi har prøvet at gøre hjemmesiden så nem og overskuelig som mulig og har indtil videre haft fokus på udseende og opskrifter. Gode madvarer er derfor kun en indikation for, hvordan det er meningen det skal se ud.
Noget af det specielle ved hjemmesiden er at alle opskrifterne bestræber sig efter KISS-Kosten principper. det vil sige at kosten skal have en 33% fordeling af protein, kulhydrat og fedt.
Jeg selv har PCOS og har haft kæmpe succes ved at leve på denne måde (bl.a. et vægttab på 25 kg og en regelmæssig menses).

Hjemmesiden hedder pcomad.dk

på forhånd tak for hjælpen

Mvh Malou
12 år28. januar 2012 kl. 11:47
re: PCO / PCOS hjemmeside
Synes det er dne god ide selvom jeg ikke selv har det kender jeg flere....
12 år28. januar 2012 kl. 18:34
Mange tak :)
måske du kan nævne det til dem du kender med pcos så? ;).. hihi

Mvh Malou
12 år28. januar 2012 kl. 20:15
Hej! :) Jeg har PCOS og kan godt lide jeres side (den er "much needed") - men jeg kan ikke registere mig :/
12 år10. marts 2012 kl. 22:30
Det ser rigtig spændende ud og meget brugervenligt :-)

Hvad gør man hvis man er vegetar og gerne vil bruge jeres side?
Jeg spiser hverken kød, fjerkræ eller fisk...
12 år10. marts 2012 kl. 23:24
Hej Malou.

Har lige været inde på jeres hjemmeside :-) Syntes det er en rigtig god side for os med PCOS.
Godt tiltag i der har gjort.

Mvh Nina
12 år27. marts 2012 kl. 13:26
Halløjsa..

Har lige været inde og lurer. Har ikke selv PCO, men det har min lillesøster, så har sendt hjemmesiden til hende. Hun er dog også vegetar, men kan måske hente lidt gode opskrifter og alternativer på lidt af alt det hun godt kan lide, men ikke må få "på den rigtige måde".
12 år27. marts 2012 kl. 18:24

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });