XL-S

Du læser en tråd i debat > vægttab

XL-S
Hej, er der nogle som der har prøvet nogle piller fx. xl-s eller alli som har fået noget godt udad det? ´Jeg overvejer nemlig at købe nogle. Hvis i har gider ik så ik lige smide en kommentar ind? Og hvis i har prøvet flere hvad for en var så bedst? Tak på forhånd :)
13 år24. januar 2012 kl. 21:41
re: XL-S
Jeg kender en som havde god brug af et af produkterne, men eftersom i hvert fald Alli er til mennesker med et bmi over 28 (mener jeg det er), så er det vanvid at gå i gang med det.

Det andet produkt har nogle egenskaber, som Husk også har. Husk er et kosttilskud, hvor du får flere fibre og dermed er mindre sulten.

Allle slankeprodukter nævner at du skal spise ordenlig mad ved siden af og dyrke motion for at det virker - at det bare er et supplement .... tænker lidt på om du overhovedet vil have nogen effekt af et slankemiddel, når du ikke har mere overskud af fedt på kroppen end du har.

Jeg prøvede selv for nogle år siden et hav af forskellige produkter og jeg må indrømme: ingen effekt andet end endnu mere frustration og oven i købet et par kilo på. Efter at have kigget i realismens retning måtte jeg indse at jeg ikke er målgruppen = ingen effekt.

Måske det samme gælder for dìg? Det er mange penge at bruge på noget, når der i virkeligheden måske bare skal bittesmå justeringer til, for at du får samme effekt som et slankeprodukt evt. ville kunne give (men tror ærlig talt ikke det gavner med et slankeprodukt, netop fordi du heller ikke er målgruppen)
13 år25. januar 2012 kl. 00:55
okay, tak:)
Er der nogle andre som har prøvet dem? :)
13 år25. januar 2012 kl. 16:25
tænker bare at vil man holde vægten over tid - hvad så med at tælle kalorier i stedet....
13 år25. januar 2012 kl. 16:28
Faldt lige over den her:

nyhederne.tv2.dk
13 år26. januar 2012 kl. 12:56
tak :)
Men er der nogle som har prøvet det? Så skriv endelig:)
13 år28. januar 2012 kl. 12:23

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...