#2 af pigen22 (slettet)
Mangler én at følges med :)
Du læser en tråd i debat > vægttabpigen22 (slettet)
re: Mangler én at følges med :)
Jeg vil gerne følges ad :D
12 år4. januar 2012 kl. 09:55
pigen22 (slettet)
Jeg er 173-174 cm. Jeg vejer 66 kilo og mit mål er at komme ned på 59,99 kg :P.
12 år4. januar 2012 kl. 09:56
Kristina_22 (slettet)
Hej jeg vil gerne følges med dig/ jer
Jeg er 22år og 167 høj. Jeg selv ønsker at tabe mig fra 67,7 til 61kg
Jeg er 22år og 167 høj. Jeg selv ønsker at tabe mig fra 67,7 til 61kg
12 år4. januar 2012 kl. 10:09
Louiselana (slettet)
Super fedt piger:)
Puha Pigen, synes godt nok det er en meget lav vægt, du er næsten samme højde som mig. Du må godt nok være tynd. Er 59 kg ikke for lidt til dig med den højde?
Hehe det kan da også være det bare er fordi jeg ikke kunne forestille mig selv at veje 59 kg. :)
Hvordan er det gået jer de sidste dage?
Jeg har tabt mig 500 g, så det er super fint. Jeg vejer nu 78,5. Jeg håber at jeg kan holde den til jeg skal til diætist imorgen:)
Louise
Puha Pigen, synes godt nok det er en meget lav vægt, du er næsten samme højde som mig. Du må godt nok være tynd. Er 59 kg ikke for lidt til dig med den højde?
Hehe det kan da også være det bare er fordi jeg ikke kunne forestille mig selv at veje 59 kg. :)
Hvordan er det gået jer de sidste dage?
Jeg har tabt mig 500 g, så det er super fint. Jeg vejer nu 78,5. Jeg håber at jeg kan holde den til jeg skal til diætist imorgen:)
Louise
12 år5. januar 2012 kl. 13:05
pigen22 (slettet)
Det går fint med mit vægttab tror jeg, er lidt af en fanatiker med min vægt så har valgt at straffe mig selv og give batteriet til min kæreste, må først få det tilbage på mandag. Vil gerne tabe mig men i den grad også tones så er begyndt at træne flittigt. Glæder mig til at se om der er nogen forbedring på mandag.
12 år5. januar 2012 kl. 14:35
Kristina_22 (slettet)
Hej, det er da super godt med de 500g., så går det jo den rigtige vej.
Selv har jeg tabt mig 400g. over de seneste par dage, så jeg er også lidt optimistisk :)
Selv har jeg tabt mig 400g. over de seneste par dage, så jeg er også lidt optimistisk :)
12 år5. januar 2012 kl. 21:18
Smidt (slettet)
Hej.
Jeg vil også gerne følges med Jer. Jeg vejer 78 kg og vil gerne ned på 70kg. Jeg vil være tilfreds hvis jeg bare taber
2 kg / måned.
Skal starte arbejde igen 1/3 efter endt barsel
Jeg vil også gerne følges med Jer. Jeg vejer 78 kg og vil gerne ned på 70kg. Jeg vil være tilfreds hvis jeg bare taber
2 kg / måned.
Skal starte arbejde igen 1/3 efter endt barsel
12 år11. januar 2012 kl. 17:30
Jeg mangler en ven at tabe mig sammen med. Jeg vil gerne udveksle mails vedr. mål, vægt, erfaringer mm.
Jeg er 27 år, 175 høj og har tabt mig fra 83,8 - 79,0. Mit mål er at tabe mig 4 kg. om måneden ca. til jeg er nede omkring de 71 kg. Det er mange år siden jeg har vejet under 70 kg. derfor er det helt vildt i mine ører at jeg kommer derned. Derfor er mit mål 71 kg.
Jeg håber at finde en frisk person med lidt humor og livsglæde.
Jeg er klar til kamp, håber vi kan følges ad.
Louise