"Hjælp" Alt for store lår!

Du læser en tråd i debat > vægttab

"Hjælp" Alt for store lår!
Hej alle sammen;)
Håber i har haft et godt nytår! ;)
Jeg er en pige på 18 som godt kunne tænke sig at komme af med mine vildt store lår! Er der nogle som har nogle tips og tricks til at komme af med sine lår på? :)
Hilsen Cecilie;D
12 år1. januar 2012 kl. 15:20
re: "Hjælp" Alt for store lår!
er det noget som du ser i familen?
12 år1. januar 2012 kl. 16:04
Hvad er vildt store lår?
Hvad er din højde og vægt?
Hvad dyrker du af motion?
Hvordan er resten af kroppen?
12 år1. januar 2012 kl. 19:14
Min far har tynde lår, og min mor har lidt kraftigere.
Men jeg har endnu større. min vægt er 54 kg så det er rimlig normalt og er 163 høj. og resten af min krop er rimlig slank. også kommer mine lår bare og fylder det hele. Jeg hader dem virkelig. Og træner i fitness center på step maskine og løbebånd. :)
12 år2. januar 2012 kl. 11:47
hvor mange centimet er de?

Du skal nok se på kvinderne i familien.....til begge sider Man kan godt have arvet sin farmors figur. I min familie havde kvinderne en kæmpe r.. indtil de kom i overgangsalderen der er simpelt hen noget vil må leve med........
12 år2. januar 2012 kl. 14:56
Jeg tænker lidt, at du nok har et forkert selvbillede.
Du er jo umiddelbart en slank pige, så jeg har svært ved at tro, at dine lår er meget store.
Måske skulle du fokusere på at få nogle større muskler på overkroppen for at få det hele til at passe lidt bedre sammen..
12 år2. januar 2012 kl. 18:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });