Hjælp mig jeg "sidder" fast under min slankekur!!!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hjælp mig jeg "sidder" fast under min slankekur!!!
Hej

Jeg har et problem som lyder på, at jeg ikke syntes jeg taber mig lige pt. Jeg er 208 cm høj vejer ca 97 kg men ville virkelig virkelig gerne ned på de 90 kg inden næste sommer.
Jeg træner ca 2 timer om dagen og holder 2 gange fri om ugen. Har tabt mig 33 kg på ca 8 måneder vejede 130 kg.
Men jeg syntes ikke at jeg rigtigt kommer videre, er det fordi at jeg træner meget muskeltræning, bla. mavemuskler eller hvorfor sker der ikke noget længere. Tæller kcal. og får aldrig 1 gram for meget! har i nogle ideer til en desperat mand på 19? :)
12 år2. december 2011 kl. 19:23
re: Hjælp mig jeg "sidder" fast under min slankekur!!!
prøv med HIIT træning, får dig i form på kort tid.

japanske forskere:
8 sæt af 20sek. Sprint med 10 sek. Pause ,
løbes 5 dage om ugen
aerob kapacitet 14%fremgang på 6 uger.
anarob kapastiet 28%stigning på 6 uger.

god træning og tilykke med de tabte 33kg.
12 år2. december 2011 kl. 19:35
Hvis du træner i et fitness center (fx Fitness World, som jo snart er monopol i DK), så prøv nogle af deres højintense hold såsom KettleCross, CrossFit, Boksetræning m.m. Der får du både masser af styrketræning og sender fedtforbrændingen helt i vejret pga den højeintensitet.

Michy
12 år2. december 2011 kl. 21:53
Altså nu har du et BMI på 22,4 og du er endda herre. Har du overvejet at holde din vægt hvor du er nu?
Hvis du kommer ned på 90kg blir dit BMI 20,8- det er godt nok ikke meget. Det er jo fantastisk for dig, at du har tabt så mange kg, men husk også at stoppe mens legen er go:-)
Det er vigtigt du får fedt- af den sunde slags og spiser nok protein.
Jo mindre fedt man har på kroppen jo sværere er det at tabe sig.. Men ellers,som de andre foreslår- så skal du nok igang med noget træning der er mere forbrændende end styrketræning- Husk muskler vejer mere end fedt..
12 år5. december 2011 kl. 16:27
Hvis du vil tabe dig mere bliver det mere muskler end fedt. Så hvorfor ikke lade vægten være hvor den er ?

Hvis du er i tvivl om det gode råd, kan du jo opsøge et sted hvor de kan måle din fedtprocent og vejlede dig. Jeg tror du skal nøjes med at glæde dig over at du allerede har tabt dig og er i god form.
12 år6. december 2011 kl. 20:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });