#2 af fraadern (slettet)
Madital.dk
Du læser en tråd i debat > vægttabfraadern (slettet)
re: Madital.dk
Sådan! Det er virkelig en dejlig beslutning, og tillykke med dit store vægttab! Lyder effektiv med besøg hos lægen. Vil du ikke oprette en personlig dagbog herinde, det kunne være spændende at følge med? Og jeg synes det virker rigtig godt for mig at "stå skoleret" over for brugerne herinde ;)
13 år1. december 2011 kl. 17:54
ieatpuppies
Jeg har en blog hvis det hjælper :D frukilde.blogspot.com
Jeg er glad for der rent faktisk er nogle der svarer :D Rart at nogle 'ude fra' kan støtte mig også :D
Jeg er glad for der rent faktisk er nogle der svarer :D Rart at nogle 'ude fra' kan støtte mig også :D
13 år1. december 2011 kl. 23:36
henrik1 (slettet)
Hvor er det dejligt at læse- jeg håber du er kommet godt videre. Jeg er også selv glad for siden, og man får sig da eb overraskelse sommetider(o;
Hvordan går det, kan se det er et stykke tid siden tråden blev oprettet?
Hvordan går det, kan se det er et stykke tid siden tråden blev oprettet?
13 år1. februar 2012 kl. 10:05
ieatpuppies
Hej henrik jeg har lave en tråd der hedder jeg vil også Ö Der står der noget mere .. :D
13 år4. februar 2012 kl. 21:19
Jeg startede for omkring 3 uger siden at bruge denne side, og med min læge som hjælp. Jeg startede ud med at veje 148,8 for 3 uger siden og er 185 høj. Jeg skulle begynde at skrive alt ned, og stå skoleret over for lægen Det har så gjort at jeg har tabt mig omkring 7,3 kg. Det er bare ved at ikke at spise så meget og gå nogle ture. Jeg synes det ville være pinligt at skrive på en seddel at jeg havde spist 2 plader marabu og 3 poser slik ( gør jeg godt nok ikke :D ) og så skulle have af vide at jeg ikke må spise det jeg gør. Jeg har sat et mål der hedder 30 kg inden maj , og det håber jeg at kunne holde. Jeg havde en 'junkday' i går, og så er der ikke mere junk hele december måned. Jeg føler det er lidt random det jeg skriver, men i må bære over med mig :D
Jeg har læst om Heidi og Niels (de personer som tabte helt vildt) og jeg håber at kunne gøre det samme. Jeg vil gerne ned og veje 2 cifret, har jeg villet i mange år. Det startede for 4 år siden da jeg mødte min kæreste, jeg har jo aldrig spist på mac og burger king og alle de steder, og det virkede bare lettere at tage derind end at lave sit mad selv. Og siden da har vægten bare steget, så valgte jeg at stoppe med at ryge i februar, og så steg den endnu mere. Men så i august, tænkte jeg nu gider jeg fanme ikke glo på dig mere, så jeg droppede cola og sodavand, og vægten faldt, men, så stoppede det. Så jeg tog min mand i hånden, over til lægen og sagde, nu gider jeg fanme ikke mere. Jeg blev vejet og målt, og så sagde hun til mig, ja du er overvægtig, og din bmi er for høj der vejede jeg så 145,3 . Suk som om det var det jeg ville høre, jeg skulle så ud og gå nogle ture osv. Og så til læge igen derefter. 2 uger efter kom jeg til lægen. Vægten stod på 148,8 :/ ja og så kan man jo så læse det hele forfra :D
Men alt i alt har jeg nu tabt mig 7,3 kg og jeg håber den falder endnu mere, jeg skal til kontrol hver 2. uge, men vil have lavet det til hver uge, for jeg bliver for restløs af det her Ö – Håber i kan tage godt imod mig og at min historie ikk var alt for lang :)