Jeg er ked af at sige det, men der findes desværre ingen mirakelkure. Hvis der fandtes en superfrugt, som modvirkede kræft, så ville man helt sikkert have hørt om det. Selv om iform nævner den, så er mangelen på lødig evidens sigende, da der helt sikkert ville være masser af artikler udgivet, hvis testresultaterne faktisk viste noget positivt. Når der ikke er udgivet noget, så er det helt sikkert fordi der ikke findes nogle signifikante data.
Det er alt for godt til at være sandt, så spar dine penge og køb nogle lækre grøntsager i stedet for, der vil give dig nøjagtig samme effekt :o)
God søndag.
#2 af krysser (slettet)
Er der nogen her inde som har prøvet det?
Jeg kan se at man kan købe det i Helsekost som pilleform, som pulver og te og så vil jeg hører om der er andre som har prøvet det?
Iform har skrevet om det, men har ikke lavet en test som fortæller hvad de har erfaret.
Iflg. de forskellige ting jeg kan læse skulle det gøre at man blev mere frisk, tabe sig, og så skulle det modvirke kræft... Syntes næsten det lyder for godt til at være sandt... men hvad siger I?