Acia Berry som slankepille?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Acia Berry som slankepille?
Jeg sad og så et klip på youtube om en superfrugt som hedder Acai Berry.

Er der nogen her inde som har prøvet det?

Jeg kan se at man kan købe det i Helsekost som pilleform, som pulver og te og så vil jeg hører om der er andre som har prøvet det?
Iform har skrevet om det, men har ikke lavet en test som fortæller hvad de har erfaret.

Iflg. de forskellige ting jeg kan læse skulle det gøre at man blev mere frisk, tabe sig, og så skulle det modvirke kræft... Syntes næsten det lyder for godt til at være sandt... men hvad siger I?
13 år19. november 2011 kl. 19:48
re: Acia Berry som slankepille?
Jeg er ked af at sige det, men der findes desværre ingen mirakelkure. Hvis der fandtes en superfrugt, som modvirkede kræft, så ville man helt sikkert have hørt om det. Selv om iform nævner den, så er mangelen på lødig evidens sigende, da der helt sikkert ville være masser af artikler udgivet, hvis testresultaterne faktisk viste noget positivt. Når der ikke er udgivet noget, så er det helt sikkert fordi der ikke findes nogle signifikante data.
Det er alt for godt til at være sandt, så spar dine penge og køb nogle lækre grøntsager i stedet for, der vil give dig nøjagtig samme effekt :o)
God søndag.
13 år20. november 2011 kl. 10:08
Nu var det ikke folks mening jeg søgte, men om der faktisk var nogen som havde prøvet det her inde.

Det skulle virke opkvikkende og så er det fyldt med en masse godt ting. acaibaer.dk - så hvis der er nogen der har prøvet det og har haft en succesoplevelse med det vil jeg gerne høre om det.
13 år20. november 2011 kl. 11:46
Du skriver: Synes næsten det lyder for godt til at være sandt... men hvad siger i?
Undskyld, det opfattede jeg som du ville have en meningsudvikling. Er meget ked af min kommentar har stødt dig.
Held og lykke med det.
13 år20. november 2011 kl. 12:50
nej det har skam ikke stødt mig - er ked af hvis det lød sådan.

Jeg ville bare gerne høre fra folk som havde prøve det
13 år20. november 2011 kl. 14:27
Troe der er sunde ting i rigtig mange fødevarer, og alt med måde er ok efter min mening, men jeg personligt er varsom med alle de helsekost produkter der findes...fordi der kan være nogle der reagerer på pludselig at få en eller anden ingrediens i så store mængder...
Acai er også i en the , tror den er fra Lipton, den drikker jeg af og til...ikke pga nogen overbevisning,men fordi jeg synes den smager godt. Men bemærkede det bare nu du skrev om den....
13 år20. november 2011 kl. 18:41
Har prøvet Acia Berry slankepillen, og det gav overhovedet ingen effekt på mig, hverken på den ene eller anden måde... Så det er et totel No Go herfra... Men grøntsager, frugt og sund kost i det hele taget virker jo altid ;-)

held og lykke..

Knus Bumle..
13 år20. november 2011 kl. 19:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...