#2 af biologi c
Tilbage igen... Uden baby og med ekstra kg.. :(
Du læser en tråd i debat > vægttabbiologi c
re: Tilbage igen... Uden baby og med ekstra kg.. :(
øv øv øv, men velkommen tilbage...
13 år16. november 2011 kl. 15:01
gitch (slettet)
Øv, det var da synd for dig.... Det sker desværre for rigtig mange at man taber sit foster, men det lykkes dog alligevel for de fleste at gennemføre en graviditet senere og få drømmebabyen. Heldigvis for det.
Det er godt, at du er kommet tilbage til madital, det er altid godt at komme op på hesten igen...
Jeg vejer ligesom dig 67,7 kg og har også taget nogle irriterende kg på, da jeg ligesom dig heller ikke har været helt på toppen, dog af andre årsager. Jeg ville meget gerne indgå i en gruppe, som den du beskriver, med en fast vejedag og en der koordinerer gruppens data. Jeg har dog ikke, det overskud der skal til lige for tiden, men måske kan vi appellere til en anden i det her forum.
Kram
Det er godt, at du er kommet tilbage til madital, det er altid godt at komme op på hesten igen...
Jeg vejer ligesom dig 67,7 kg og har også taget nogle irriterende kg på, da jeg ligesom dig heller ikke har været helt på toppen, dog af andre årsager. Jeg ville meget gerne indgå i en gruppe, som den du beskriver, med en fast vejedag og en der koordinerer gruppens data. Jeg har dog ikke, det overskud der skal til lige for tiden, men måske kan vi appellere til en anden i det her forum.
Kram
13 år16. november 2011 kl. 15:18
MillerV
Øv hvor trist.. :(
Mange gange velkommen tilbage.
Mange gange velkommen tilbage.
13 år16. november 2011 kl. 15:44
Meldte mig ud kort tid efter den var startet fordi jeg blev gravid og derfor ikke ville gå decideret på kur..
Tabte desværre baby for en måned siden og er nu er ved at komme lidt ovenpå igen. Det har så ikke været helt gratis at sumpe rundt en måneds tid i slik, ked-af-det-hed og ingen motion. Så nu siger vægten igen 67,5 kg.
Så nu er det på den igen... De 6-7 kg skal af...
Kom med masser af motivation, gode tanker, og også gerne en masse babystøv så det kan lykkes igen.. :)