De sidste 5 kilo!

Du læser en tråd i debat > vægttab

De sidste 5 kilo!
Hej alle.
da vægten har stået stille de sidste par måneder er tiden kommet til at smide de sidste 5 kilo.
de skal lige siges at jeg spiser sådan rimlig sundt. altså jeg undgår hvidt brød og slik og dyrker motion ca. 4 gange om ugen.
nogle gode råd?
mvh
13 år5. november 2011 kl. 15:39
re: De sidste 5 kilo!
Hvad plejer du at spise?
13 år5. november 2011 kl. 15:39
tak for svar! hmmm, en normal dag kunne se sådan ud:

Morgen: 150 g cheasy skovbær + 25 g mysli + grovbolle
Formiddag: Blomme
Frokost: 2 hjemmelavet grovboller/rugbrød + 100 g gr grøntsager + kyllinge/kalkun pålæg. eller en nupo bar
Eftermiddag: 1-2 grovboller + et stykke frugt
Aften: 150 g pasta, 120 g kød (3-7 %) og så godt med grøntsager.
13 år5. november 2011 kl. 15:53
Prøv med knap så meget brød og knap så meget pasta til aften. Sørg for at få lidt sund fedt (nødder, avocado, fed fisk mm), du kan evt. skrifte grovbollen om eftermiddagen ud med en lille håndfuld nødder.
Prøv også at varier dit indtag lidt (ved ikke hvor meget du gør det i forvejen), tag flere kalorier den ene dag, færre den anden.
Hvor mange kalorier spiser du på en dag? Og hvor mange forbrænder du? Har du prøvet at taste (alt) ind her på madital?

Og hvor høj er du + hvad vejer du? :)
13 år5. november 2011 kl. 16:19
Prøv med 120g kød eller fisk til frokost og 170 til aften. Dertil mindst 300g grønsager både frokost og aften - gerne grove grønsager.
30g brød morgen og frokost og ingen pasta, ris, kartofler eller andet kulhydrat-rigt overhovedet.
Du får alt for mange kulhydrater og for lidt protein og grønt.
Håber det giver resultat for dig.
13 år6. november 2011 kl. 09:06
Hvis det er en idé, så er jeg med på en tråd omkring de sidste 5 kilo..........det plejer også at holde motivationen lidt oppe :-)
13 år6. november 2011 kl. 09:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...