Overskud og MEGA meget energi?!

Du læser en tråd i debat > vægttab

Overskud og MEGA meget energi?!
Ja det er jo egentlig "kun" 4. dag med sund kost og en ekstra daglig gåtur.

Det sjove er, at jeg har vildt meget energi. Vågner lang tid før vækkeuret og springer op under bruseren, til stor gene for mine unger, der bliver hevet op når jeg er færdig med det, for så er det deres tur. De ville ønske de, bare lige, kunne få 10 minutter mere.... :o)

Og så er jeg kommet igang med projekter, der virkelig har hængt læææænge.....

Kan ikke rigtig finde ud af om det allerede skyldes det noget sundere mad, eller om det simpelthen smitter af over hele linien når man vælger, at tage et godt valg og derfor solid har placeret skeen i den anden hånd??

Kender nogle denne smittende følelse af SUPER MEGET OVERSKUD?!

Hilsen Kig_op
17 år5. januar 2007 kl. 12:23
re: Overskud og MEGA meget energi?!
Hejsa Kig op

Jo. Kender godt følelsen. Og hvis du fortsætter livstilen som nu, vil den være der hele tiden den følelse. Dejligt ikke. Sådan havde jeg det også, mens jeg kørte på med "Projekt lækker" - og nu skal jeg efter en pause i gang igen. Glæder mig allerede til den super energi jeg får. Tænk, at man nogensinde har levet anderledes ikke :-)

Det er en kombination af sund kost og motion der giver dig ny energi. Lækkert ikke :-) Og så selvfølgelig er du motiveret og er psykisk ovenpå. Det giver osse lidt.

Anna
17 år5. januar 2007 kl. 12:53
Ja jeg kender godt den følese og det er lækkert når man synes man kan overkomme alt. Jeg tror at det er fordi du har taget et godt valg og lige på det rigtige tidspunkt . Der er også større chance for at det holder for du bliver jo mere motiveret når det lykkes.

Desværre er det ikke fra nu jeg kender følelsen. Jeg skal virkelig stramme mig an af ren og skær nødvendighed
17 år5. januar 2007 kl. 12:55
Hej Kig op

Kender godt den følelse af totalt overskud og som de andre, tror jeg osse det er en kombination af flere ting.

Man er som følge af den sunde kost, ikke proppet, oppustet eller overmæt (som jeg tit har været før).
Kroppen bliver renset ud og fri for affaldsstoffer.....hovedpine og træthed forsvinder.

Og sindet/psyken "bliver renset".
Man ved at man gør noget godt for sin krop og overskuddet vender tilbage.
Pludselig får man overskud og overblik og tonsvis af energi og man kaster sig over diverse hængepartier.

Samtidig har du taget nogle valg og du står ved dem og det gør at det pludselig er dig der har magten, hvor det før var (de dårlige) vaner.

God vind med vægttab og nyfunden energi ;O)
PhatC
17 år5. januar 2007 kl. 15:12
re: re: Overskud og MEGA meget energi?!
Kloge ord fra PhatC, som jeg helt tilslutter mig.

Anna
17 år5. januar 2007 kl. 15:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });