#2 af bruger slettet
Slank - hvad gør jeg?
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Slank - hvad gør jeg?
*diætist
13 år21. oktober 2011 kl. 23:44
biologi c
din bmi er 21,14.
normalvægt BMI 25-18,5.
Tillykke du er normalvægtig og behøver ikke tabr dig.
hvis du vil i bedre form og fordi du er normalvægtig kan du træne hårdt:
sjippe 2*3 min pr dag.
intervaltræning 5 dage om ugen, 4 min i alt:
20sek hurtigt løb 10 sek gå.
20sek hurtigt løb 10 sek gå
normalvægt BMI 25-18,5.
Tillykke du er normalvægtig og behøver ikke tabr dig.
hvis du vil i bedre form og fordi du er normalvægtig kan du træne hårdt:
sjippe 2*3 min pr dag.
intervaltræning 5 dage om ugen, 4 min i alt:
20sek hurtigt løb 10 sek gå.
20sek hurtigt løb 10 sek gå
13 år22. oktober 2011 kl. 06:52
bruger slettet
Du har jo et helt normalt bmi, faktisk i den lave ende, så hvorfor tabe sig? :] Hvis du vil stramme kroppen op, kan du jo begynde at løbe og styrketræne.
Hvad med en hula hop ring? :} Sådan en har jeg lige købt, og den skulle vist være ret effektiv (der er vægte i)
Hvad med en hula hop ring? :} Sådan en har jeg lige købt, og den skulle vist være ret effektiv (der er vægte i)
13 år22. oktober 2011 kl. 07:19
Fluffy82
Som flere andre er inde på er, trænger du vægtmæssigt ikke til at tabe dig, men derfor kan der jo godt være nogle områder man ikke helt er tilfreds med. Hvis det er maven, der buler, vil jeg anbefale dig at skære ned på kulhydraterne og evt søge inspiration i spis maven flad-bøgerne. Og så er træning jo altid godt til at få strammet op og få en sundere krop.
13 år22. oktober 2011 kl. 07:45
MillerV
Som Fluffy anbefaler, så er spis maven flad bogen en god løsning. Jeg har spist efter den en uge nu. Og har tabt et kilo. Og tror også maven forsvinder lige så stille.
13 år22. oktober 2011 kl. 09:08
Jeg har nu besluttet mig for at tabe mig. For real. Ingen hurtige slankekure, ikke noget halvt pjank og pjas. Noget der holder, og jeg er villig til at gøre alt - Men hvad er det?
Jeg er kvinde
Vejer ca de 70
Måler 182
Er 19 år gammel
Og nu har jeg set lidt på de forskellige indlæg herinde, og det lader til at i ved en hel del. Men er der nogen der kan hjælpe mig konkret?
Så hvis du/i skulle beskrive den ultimative måde at tabe sig på - hvad indbefatter det så?
- og hvis ikke, kan noget så anbefale en god diætisk (ikke for dyr, er studerende.. :)