vægttab nu tak :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

vægttab nu tak :)
Ved godt det lyder tosset men er i tvivl m hvordan jeg skal tabe mig... Kan ikke finde ud af hvad jeg godt må spise og hvad jeg absolut ikke må... Hvis der er nogen der friske på at skrive maddagbog sammen med mig ville det være fantastisk. Ellers må i meget gerne komme med nogen madtips, alt info ville være en hjælp. Foresten bare lige for at give jer et indblik i min vægt, jeg vejer 67 kg. og er 174 cm. Vil gerne ned på 60 kg inden december. Knus :)
13 år1. oktober 2011 kl. 09:30
re: vægttab nu tak :)
Hejsa..

Jeg kender godt problemet. Min kæreste går meget op i kost og træning og har af den årsag lavet et kostprogram til mig med omgring 1200 kcal. Skal lige siges jeg er 168 høj og vejer 64-65kg. Vil gerne ned på 60 kg også.

Men en dag i mit kostprogram ser sådan ud: (Når jeg følger det, har manglet lidt motivation indimellem)

Morgen:
Proteinpandekager eller 3xæggehvide + 1 helt æg (kan jo laves som røræg og så med et stykke knækbrød til eller 30g havregryn (laver havregrød), 10 mandler, putter gerne lidt kanel på og proteinpulver for at få proteiner nok.
Formiddag: Et stykke frugt.
Frokost: 125g kød, 50g pasta el. ris eller 200g kartofler + grøntsager.
Eftermiddag: 125g kylling eller 1 dåse tun og et stykke frugt.
Aften: 125g kød og grøntsager.

Spiser lidt frugt eller grønt, som en gulerod hvis jeg blir sulten imellem.

På denne fordelling af protein, kulhydrat og fedt kommer den til at hedde ca.: 40% Protein, 40% kulhydrat og 20% fedt.

Håber det kan hjælpe lidt.
13 år1. oktober 2011 kl. 11:35
Tak for det søde svar og ja det er da helt sikkert en hjælp :D Hvis du vil kan vi føre maddagbog sammen og på den måde give hinanden tips undervejs.

KNUS :D
13 år1. oktober 2011 kl. 13:01
Det var så lidt. :-)
Med mad dagbog mener du skrive i denne tråd hvad vi har spist i løbet af en dag? Eller hvordan?
Jeg er frisk på at hjælpe hinanden mid målet. :-)
13 år1. oktober 2011 kl. 13:52
Jeg har under personlige dagbøger i dag oprettet en. Den hedder Millerv's projekt TAB og VIND! Der vil jeg skrive ind hvad dagene byder. Og min profil er også åben så man kan se og kommentere på min kostdagbog hvad jeg har spist.
13 år1. oktober 2011 kl. 13:58
jeg mente at vi kunne lave en tråd og så skrive hvad vi spiste og på den hjælpe hinanden, og give tips. :D så det vil jeg meget gerne da man altid kan bruge opbakningen i kampen mod kiloene. :)
13 år1. oktober 2011 kl. 17:17
Okay. Bruger vi min nye tråd, eller skal der oprettes en "Støtte til vægttab og kost!"-tråd måske under dagbøger vi kan skrive i.
Jeg vil under alle omstændigheder benytte min nye dagbog til at skrive i.
Gør du sådan så man kan se din dagbog på din profil, så kan man se hvad du har indtastet?
13 år1. oktober 2011 kl. 19:32
Ved ikke hvordan man går det? :D
13 år12. oktober 2011 kl. 09:38
Under profil hvor du retter i profil, der gør du den synlig for andre.. :)
13 år12. oktober 2011 kl. 10:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });