Går det i stå så?
Du læser en tråd i debat > vægttabcalcit
re: Går det i stå så?
Nu skriver du ikke hvad du vejer? Men normalt så går det stærkt i starten....
13 år26. september 2011 kl. 16:21
bruger slettet
Jeg vejer kun 61, og vejer normalt 56.. Det er fordi jeg har købt min gallakjole da jeg vejede de 56 og nu har jeg lidt et problem :/
13 år26. september 2011 kl. 21:25
calcit
ja det er surt show...
13 år26. september 2011 kl. 21:34
bruger slettet
Ved du om jeg vil kunne sætte mit indtag ned til lige under 1000 uden at gå i stå?
13 år26. september 2011 kl. 21:37
djeff (slettet)
planlæg 7 små måltider om dagen, sørg for at balancere mellem højt protein-indtag og lavt kulhydrat/fedt indtag og så motionér som en sindssyg. Veksl mellem cardio og styrketræning, og så gå efter fuld intensitet.
13 år26. september 2011 kl. 23:00
Ulla Mikkelsen
Jeg har levet rigtig fint på ca. 1000 kcal. om dagen i 7 mdr. og tabt mig 16,5 kg. ( 75 til 58,5 kg) så din forbrænding går ikke i stå - jeg har så ikke dyrket motion, men gjort det på kosten alene :O))
13 år27. september 2011 kl. 06:09
gwen18 (slettet)
Hej Turbomoster (Og ja for fanden, det er da "turbo" med alle de kg. på så kort tid!!) :)
Kunne du evt. skrive din kostplan herinde samt gode råd ? Det ville jeg sætte stor pris på, da jeg har brug for at se nogle resultater i forhold til mit vægttab- hvis ikke jeg skal falde i ... igen ...
Kunne du evt. skrive din kostplan herinde samt gode råd ? Det ville jeg sætte stor pris på, da jeg har brug for at se nogle resultater i forhold til mit vægttab- hvis ikke jeg skal falde i ... igen ...
13 år2. oktober 2011 kl. 23:54
Jeg har 18 dage til at tabe så meget så muligt pga. et event.. Jeg ved godt at hurtigt vægttab osv. ikke er det sundeste, men det er desværre nædvendigt lige nu. Har selvfølgelig tænkt mig at gå tilbage til det halve kg. om ugen derefter..
- mit spørgsmål er. går mit stofskifte i stå, hvis jeg i 18 dage kun indtager ca. 1000 kalorier, og motionere en masse??
er bange for at min krop gør modstand, men kan jeg gøre det, når det nu kun er i 18 dage??
håber i vil hjælpe.. i må gerne komme med gode råd til, hvordan jeg kan smide en masse også :)