sikke en løbetur

Du læser en tråd i debat > vægttab

sikke en løbetur
Jeg var ude og spise meksicansk i går. Masser af guacamole, creme fraiche, smeltet ost, hvedebrød og andet guf, så idag fik den lige en ekstra skalle til træning. 9 km blev det til på lige under en time, og så 2 km roning på 10 min. I formiddags kom jeg sørme også ud på en 45 min gåtur, så mon ikke det er forbrændt igen:-) Det satser jeg på. Jeg føler mig i hvert fald super oplagt idag. Og i morgen er min styrketræningsdag. Juhuu!! Jeg føler mig totalt sej, når jeg ligger og bænkpresser mine sølle 30 kg og kæresten lige tager 80-100 kg bagefter, hihi:-) Og jeg er nok mest smadret bagefter:-)
Hygge til alle fra en glad eskimo, der hopper glad rundt som en hoppebold idag.
19 år28. april 2005 kl. 20:09
re: sikke en løbetur
Hej Eskimo

Du er da bare rigtig sej Eksimo - er sikke på at det er forbrændt igen - men alt den motion du har fået lavet. Det køre bare for dig og det er dejligt at læse.

Knus Smiley
19 år29. april 2005 kl. 08:50
Med al den motion så skal det nok blive forbrændt.
Men jeg fatter bare ikke hvordan du kan få det ned.
Du kan godt høre jeg ikke er vild med guscamole ;O))
Glæder mig til at høre dit resultat på mandag.

Knus Chiffi.
19 år29. april 2005 kl. 09:13
mmmm......rahhhhh (som Homer Simpson ville have sagt *GG)
Jeg kan FULGT ud følge at gå i baljen med sådan noget mad. Det ville jeg heller ikke have kunnet holde fingrene fra !!
Det er bare sådan en pokkers kaloriebombe * ggg*
Du knokler jo flot afsted så jeg er slet ikke sikker på kroppen næsten har opdaget det usunde indtag ;-)
Jeg synes bare du klarer det SÅ flot !!!!!!!!!!!
Stort knus til den glade Eskimo

Corina
19 år29. april 2005 kl. 10:50
Hej Eskimo

Guacamole. Jeg bliver totalt misundelig. Mmm..

Hvor er du super sej med al den træning. Så betyder det ikke noget, med den mexicanske mad.

Knus Anna
19 år29. april 2005 kl. 12:07

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...