hjælp mig igang...

Du læser en tråd i debat > vægttab

hjælp mig igang...
jeg har virkelig brug for et sprak i nummi for at komme igang med mit vægt tab.
håber virkelig i hjælpe mig.

jeg vejer 89,5 og vil gerne starte med at tabe mig 10 kilo.

håber i vil komme med nogle tips :)
13 år22. september 2011 kl. 19:50
re: hjælp mig igang...
Har du mulighed for at se Ekstrem fed på tv3 ? synes det giver en lyst til at gøre noget ved kiloerne inden det bliver så slemt ;) Ellers starte ud med at spise mindre til at starte med, så du ikke starter ud med det er for surt,,

Det er ikke nogen stor hjælp, kun et lille input ;)
13 år22. september 2011 kl. 21:24
Start med at overvej hvor tit du egentligt er sulten når du spiser - jeg blev overrasket over hvor lidt min krop reelt beder om i forhold til hvor meget jeg tidligere har stoppet i den. Fordi med mindre man vil leve af chokolade kan langt de fleste sagtens klare sig med de der 12-1500 kalorier uden at føle sult. Jeg er blevet meget bedre til at opbygge lidt sult før jeg spiser - tidligere spiste jeg bare når det passede jeg gik gennem køkkenet - dvs tit! Hehe, så snuppede man lige en chokoladebolle, og næste gang man gik i gennem lå der lige et par kiks eller lign.
Det har i hvert fald været en øjenåbner for mig at stoppe op før jeg putter noget i hovedet og tænke, jeg er jo faktisk slet ikke sulten. Næste skridt er så at komme derfra og så til ikke at forsætte det man nu lige skulle til at spise - den er straks værre ;)
rigtig meget held og lykke her fra! :D
13 år23. september 2011 kl. 07:55
tusind tak :)
har bare brug for et spark :)
tror jeg vil tage min far med i det her projekt :)
er begyndt at skære ned på min mad, er hvis på rette vej så :)
13 år23. september 2011 kl. 18:28
De programmer er jo med folk som bliver opereret....det er jo en anden indgangsvinkel....
13 år23. september 2011 kl. 19:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...