Vejning

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vejning
Hej
Vejer I jer hver dag. Synes det virker som om det er meget. Plus at jeg ikke tro man får fuld udbytte af det, eller hvad det nu hedder.
Jeg vejer mig hver mandag.
Hvad vil I råde til? Vejning hver dag, hver anden eller noget andet.
Jeg vil gerne tabe mig.
13 år22. september 2011 kl. 14:59
re: Vejning
Det er individuelt hvad der er bedst for en. Hvis du går helt i sort så er det ikke sagen. For mig har det været fint.....nu her på vedligehold er der jo næsten skal man igen gøre det man føler bedst for....
13 år22. september 2011 kl. 15:47
Tak for svar. Vidste ikke om det var vigtigt, nu når programmet beder om vægten hver dag.
13 år23. september 2011 kl. 21:50
det bestemmer man vel selv jeg har det bedst med en daglig vejning, så man hurtigt kan skride ind, hvis det går den gale vej. Jeg noterer på papir, hver uge - så man også kan fornemme et vægttab. Det har jeg det bedst med
13 år23. september 2011 kl. 21:54
Jeg stiger også på vægten dagligt. Det kan dog gøre en lidt skidt tilpas, hvis vægten er gået op. Så har man lidt en dårlig start på dagen. Men omvendt, hvis den er gået ned. Så kan der smiles. :-)
13 år23. september 2011 kl. 22:51
hejsa Jeg synes i perioder at min vægt hopper op og ned - og så bliver mit humør meget påvirket af det - så lige nu har jeg det bedst med en gang i ugen - men det må du mærke efter i dig selv hvad der virker for dig - go´kamp til dig :)
13 år23. september 2011 kl. 23:22
Men hvis du ved at det ikke er fordi du har spist for meget så er der ingen grund til at blive ked.....så er det bare kroppens cyklus.
13 år23. september 2011 kl. 23:46
jeg vejer mig hver dag men mit temperament siger én gang om ugen... Bliver så hidsig hvis jeg ikke har tabt mig:-)

KH Lisbeth> taber yoyo Randers NØ
13 år24. september 2011 kl. 11:26
Et godt raserianfald må da slanke godt...hehe...
13 år24. september 2011 kl. 18:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...