Motion

Du læser en tråd i debat > vægttab

Motion
Hej igen.
Lige en lille update. Jeg er kommet lidt i gang med motionen nu, i går aftes spillede jeg badminton, og her i dag tog jeg en halv time på motionscyklen. Så selvom jeg ved det ikke er helt nok, så er jeg bare glad for at være kommet i gang.
Har forresten set, at fitnes.dk giver store rabatter til medlemsskab her på lørdag, det vil jeg benytte mig af.
Mvh Tina
17 år4. januar 2007 kl. 20:22
re: Motion
Ja og så er det en fordel at veje meget, det er ellers ikke ret tit man kan sige det. Er selv medlem hos fitnessdk
17 år5. januar 2007 kl. 11:52
re: re: Motion
Ja, det er ikke tit at det er en fordel. Glæder mig meget til at komme rigtig i gang.
God weekend,
Mvh Tina
17 år5. januar 2007 kl. 13:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });