#2 af Slettet indlæg
hvad gør I? spise og så taste, eller omvendt?
Du læser en tråd i debat > vægttabSlettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine...
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år4. september 2011 kl. 13:33
veile
re: hvad gør I? spise og så taste, eller omvendt?
Jeg taster tit min aftensmad ind på forhånd, så jeg ved hvad jeg kan tillade mig. Tit kan jeg spise mere end jeg regner med :-) Det er bestemt ikke et skråplan men en god hjælp
13 år4. september 2011 kl. 19:51
syvsover (slettet)
tak skal I have for jeres tilbagemeldinger
13 år4. september 2011 kl. 20:56
GuessWho (slettet)
Jeg taster hver gang jeg har spist for på den måde kan jeg bedst styrer hvad der er tilbage til resten af dagen.
13 år4. september 2011 kl. 23:11
Kingo001 (slettet)
Jeg taster ind, når jeg kommer hjem fra arbejde. På den måde kan jeg se, hvor meget der er røget indenbords, som ikke skulle have været det :-) Og dermed også hvor meget der er tilbage til aftensmad og aftenskaffe. Jeg taster så aftensmaden ind på forhånd, så jeg er helt sikker på, at jeg ikke overskrider dagens kvote...
13 år5. september 2011 kl. 22:35
Her på sitet er der jo samlet en hel del erfaring i den avancerede form for kalorietælning, madital jo er. Jeg ved godt at man opbygger en fornemmelse hen ad vejen mht kaloriebudgettet - og det er da også lykkes mig at ramme ganske fint endtil nu. Sagen er den, at jeg bare så gerne vil have pizza idag - og det kan lade sig gør med tynde wraps som bund og med ligt ost. Men det bliver en tung post kaloriemæssigt, og derfor begyndte jeg at regne forud så resten af dagen hænger sammen, og det gøres jo nemmest her på sitet - jeg har således tastet hele dagens menu ind allerede ved morgenmaden.
Hvad siger I er det fornuftigt eller et skråplan?
Og hvad går I når der bare er noget I rigtig gerne vil ha???