min kamp og kiloerne :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

min kamp og kiloerne :)
hej alle :) ville egentlig bare ud med min glæde jeg startede op den 4/8-11 med at tabe mig og vil godt ned under 70 kg er så stolt af mig selv har vejet mig til morgen og vægten siger -3 kg :) er s¨stolt af mig selv jeg må ikk dyrke nogen former for motion men vil virkelig godt af med alt det fra da jeg var gravid så det ser ud til jeg er på rette kurs en gang for alle :)

måtte bare ud med min glæde ;)
knus
13 år15. august 2011 kl. 09:17
re: min kamp og kiloerne :)
Tillykke med det, da ! :)

Må man spørge hvorfor du ikke må dyrke motion?:)
13 år15. august 2011 kl. 09:32
Tillykke:0)! -Godt gået!
13 år15. august 2011 kl. 22:21
Tillykke, det er vel nok flot!!
Hilsen Katzen (tråd: Katzen er på banen igen!)
13 år16. august 2011 kl. 07:42
jamen mit korsbånd og mine ledbånd i højre knæ er revet over så må helst ikk dyrke nogen former for motion :) men der er snart en ende for det da jeg skal til forundersøgelse i næste måned:D
13 år22. august 2011 kl. 15:45
Ja, så er det jo bedste at lade være ;)
God fornøjelse med kiloene (eller mangel på samme ;))
13 år22. august 2011 kl. 16:09
Super flot! Og held og lykke med forundersøgelsen! Håber for dig at der bliver gjort noget snart, og hold gejsten oppe mht. kiloene. (:

Kærligst Kiri
13 år22. august 2011 kl. 21:41
det gør jeg også:) det ser rigtig lovende ud så skal da tabe det sidste det ville være dumt at stoppe nu ;)
13 år24. august 2011 kl. 15:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });