Suppekur - kom frisk!
Du læser en tråd i debat > vægttabcalcit
re: Suppekur - kom frisk!
Jeg håber det bedste for dig både med suppekuren og efterfølgende med de 11-1200 kcal......Calcit.
13 år14. august 2011 kl. 14:25
LML (slettet)
mange tak calcit (: selvom jeg måtte tage den alene, har jeg holdt den til PUNKT OG PRIKKE indtil videre.. Ej, jeg kom faktisk til at spise én vindrue igår, fordi jeg var i Føtex og skulle handle ind til idag.. og så måtte jeg vide om de var pengene værd. Men håber ikke én vindrue ødelægger det hele, når jeg kun måtte spise grøntsager og suppe den dag..
13 år14. august 2011 kl. 23:24
calcit
ah, så standhaftig behøver det vel ikke at være....tror faktisk det er den viljestyrke som nogen får ondt af......
13 år15. august 2011 kl. 10:56
LML (slettet)
Nej det tror jeg heller ikke, men jeg kan bedst lide at følge dem så nøje som muligt egentligt..
Men ellers tillader jeg mig også selv de "fede" frugter bortset fra bananer, som kun er tilladt på en enkelt dag, og spiser så meget jeg har lyst..
Men ellers tillader jeg mig også selv de "fede" frugter bortset fra bananer, som kun er tilladt på en enkelt dag, og spiser så meget jeg har lyst..
13 år15. august 2011 kl. 11:18
calcit
lige nu er pragtfulde nektariner, blommer og jordbær kan stadig fås.......jeg elsker alle bær. Nødder friske uhm....
13 år15. august 2011 kl. 11:23
LML (slettet)
Calcit:
Ja de lækre lækre mørke nektariner, der er så søde at man skulle tro man var i himlen - det er bare guf!
Og blåbær.. mums..
Ja de lækre lækre mørke nektariner, der er så søde at man skulle tro man var i himlen - det er bare guf!
Og blåbær.. mums..
13 år15. august 2011 kl. 13:45
Mange af jer kender nok suppekuren aka fedtforbrændingskuren, og flere har også oprettet tråde omkring det..
Men så fik jeg den idé, at hvis der var andre derude, der også trænger til at få et skub i den rigtige retning, så kunne vi starte sammen og følge hinandens forløb i en mindre gruppe, som støtte..
Jeg tænker start fredag (så undgår vi weekendens farlige fristelser).. Er der andre der vil være med på 1 uges suppekur?