Hm, jeg går ikk så meget op i hvordan det hele bliver fordelt, jeg prøver bare at minimere mit indtag og så tænke over hvad jeg spiser :) Og det fungerer super godt, er ret hurtigt gået fra 117 kg til 113,2 :D Så om det er realistisk for dig at tabe dig 7-8 kg på 4 mdr er op til dig selv, men jeg ved at det er realistisk for mig :)
Jeg spiser yoghurt, 1 stk frugt og 1 glas juice og vand til morgenmad.
Snack'en lyder på grovbolle, frugt og vand 1-2 gange om dagen
Aftensmaden lyder på f.eks. kød, ris og grøntsager, eller som jeg lavede i går, karrygryde - mums. Og karryen er jo med til at sætte lidt skub i systemet. Husk og drikke vand
Jeg spiser bare små portioner ad gangen og har hurtigt vænnet mig til det, så går egentligt ikke og er så forfærdeligt sulten.
En god ting er nok bare at du altid har noget lækkert frugt som melon, æbler, avocado er gode fedtsyre, nødder, banan (mætter meget) og sådan. Det hjælper også på slik trangen :P
Jeg hepper på dig :)
#2 af KingKongLoui (slettet)
Jeg har før oprettet indlæg, hvor man kunne følge min 1 uges flydende kost med succes, men her i sommeren har jeg slet ikke taget mig sammen mht kost. Jeg har ikke manglet noget fuldkorn eller næringsstoffer, men jeg har heller ikke holdt mig fra de forbudte ting jeg havde lyst til.
Vægten gik fra 65 kg til 67,9 (her til morgen), og mit endelige mål er 60kg.
Jeg går for alvor igang 1. september, da der lige er en indflytterfest der skal overståes 27. august, men hvad synes i? Er det realistisk at jeg vil tabe mig 7-8 kg på 4 måneder? Jeg er 172 cm, 20 år og træner en hel del i fitnessworld..
Mht kosten, så er jeg rigtig glad for rugbrød og grøntsager, så det bliver ingen problem. Jeg har også fundet en kærlighed for laksefilet (fra Føtex, canadisk vildlaks) med en portionsstørrelse på ca 120g, men er det "tilladt" at spise sådan fisk når jeg gerne vil nå mit mål?
Jeg har ligeledes hørt, at det også skulle være sundt at fordele alle kalorierne ligeligt ud på 6 måltider fremfor 3 store 3 små.. Dvs 6 x 175 kcal (ca)..
Hvad synes i?