Eskimo - er det virkelig dig?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Eskimo - er det virkelig dig?
Eskimo er det virkelig dig fra madogsundhed?

Jeg er også en af de "gamle" derfra. Har du fået hilst på de andre?

Anna
17 år4. januar 2007 kl. 10:39
re: Eskimo - er det virkelig dig?
hejsa
Jeps det er mig. Det gik ellers så godt dengang, jeg nåede lige ned på 70 kg, men jeg har været i gennem en ret styg graviditet, hvor det eneste jeg måtte var at ligge på sofaen, og jeg plejede at løbe eller styrketræne 1-2 gange om dagen.
Efter min graviditet har jeg været indlagt i knap en måned pga galdeblærebetændelse, gulsot og sølle 1 galdesten, som så tilgengæld var næsten 2 cm i diameter og som sad ubehjælpeligt fast i galdegalden.
Det betød endnu 2 mdr endnu uden nogen form for fysisk udfoldelse ud over at løfte min datter.

Men nu er jeg frisk og helt klar igen, og jeg skal nok nå de 70 kg igen inden nytår i år.
1. januar sagde vægten 89,8 og i morges 88,7, så jeg er på vej ud af starthullerne:-)

Hvem er her ellers stadig?
Hygge
fra Eskimo:-)
17 år4. januar 2007 kl. 12:46
re: re: Eskimo - er det virkelig dig?
Hejsa Eskimo

Hvor dejligt, det var dig :-)

Kan godt forstå, at motion har været lig nul med alt det du har været igennem. Godt at høre, at du er kommet ud på den anden side. Og topmotiveret som sædvanlig sss. Og tillykke med barnet :-)

Corina er her stadig, det er dog længe siden, jeg har læst et indlæg fra hende.

Og Muldebeerg er her.

Smiley og Bamse var her osse på et tidspunkt for ikke alt for længe siden, så de dukker nok op igen.

Ellers ved jeg ikke. Andre tidligere madogsundheder herinde???

Æv, jeg har også taget på, og kan ikke engang give noget andet end mig selv skylden, men jeg er også i gang med at arbejde mig støt og roligt nedad igen.

Så vi kan jo følges ad

Hygge

Anna
17 år4. januar 2007 kl. 13:53

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });