13 kg inden 31/12-11

Du læser en tråd i debat > vægttab

re: Hvor er i seje :)
hej der alle sammen. Jeg har lige tastet dagens mad og drikke ind, og jeg skal ikke have mere indenbords med kalorier i i dag kan jeg se. Aftenen er hård for mig, drikker te i lange baner - og til tider en cola Zero for den søde smag. Andre der har nogle gode idéer? Det jeg også vil sige er, at jeg nu har lavet et par del-mål selv, 13 kg var bare for meget at skulle overskue. Jeg er 177 høj, så første del-mål er 78 kg inden 31/8. Derved når jeg lige nøjagtig ind under "normal vægtig" i forhold til BMI tabellen. I morges - min dårlige vane med at veje mig næsten hver dag - viste 79,9. Jeg er LYKKELIG for 70'erne :-) men har en "hård" weekend foran mig: Fredags-morgen-mad/arb., så sommerfest - også med arbejdet - med masser mad, drikke, snacks. Og så lige en familie fødselsdag med boller, kage osv på søndag. Håber min vægt opfører sig "OK" på mandag.... Nå - men fortsat held og lykke, og god weekend alle sammen.
13 år11. august 2011 kl. 18:59
Jamen velkommen i 70'erne :D Og i 'normalvægtig'-kategorien i BMI.... Den har jeg dog desværre stadig lige 1,9 % ned til - men arbejder hårdt på sagen. Årh ha, lyder da som noget af en udfordring, den weekend du går i møde! Fristelser er der skisme nok af! Hvad angår aftenerne, så er de også svære for mig. For mig hjælper tankegangen; ingen mad/drikke (udover vand selvfølgelig) efter aftensmad og inden morgenmad. Det er ren viljestyrke, og det kan være svært for nogen! Tager af og til et stykke tyggegummi eller børster tænder - det fjerne lissom fokus fra lysten til noget sødt i munden....
Lyder som en super plan med nogle del-mål!!! På den måde får man jo nogle succes-oplevelser hen ad vejen, som kan give kampgejst til, at blive ved! Har du jo allerede oplevet nu, ved at komme under de 80 kg :D Keep up the good work! /P
13 år12. august 2011 kl. 15:38
Ja godt gået med at du er kommet i 70érne.
Jeg bruger selv cola zero til at tage den søde trang ;o)

Og ja det med at veje sig hver dag, er vildt svær at lade være med når man først er startet ;o)

Fortsat held og lykke og god weekend...
13 år12. august 2011 kl. 17:28
Ja, så er det sku allerede søndag igen... sikke hurtigt ferien dog går :(
Men det er måske meget godt, for jeg har godt nok svært ved at holde mig på "stien", når alle hygger med gode ting og sager...
Så helt sikkert - det er mere held end forstand, at min vægt faktisk har bevæget sig en lille smule ned i den her uge... men status er:
79,9 kg - i alt 0,3 kg på 1 uge :)
13 år14. august 2011 kl. 09:30
Ja så er det allerede søndag, som ugen dog går vildt hurtigt.....
Jeg har tabt mig fra 70,4 kg til 69,8 kg så 600 g blev det til...
Men jeg nåede mit første lille delmål. Med at komme under 70 inden min ferie sluttede... ;o) Så jubii kun 9,8 kg få at have nået det endelig mål.... Og forhåbentlig en sejer over manden ;o)

13 år14. august 2011 kl. 16:32
re: 13 kg inden 31/12-11
Jeg har haft super travlt de sidste uger så har slet ikke haft tid til at være herinde. Hvilken dag skal vi skrive vores vægt?? Jeg er på 77,4 nu
13 år15. august 2011 kl. 08:28
jeg er på 80,4 her mandag - farvel til 70'erne (fra i torsdags), men vi ses igen meget snart :-) æv, men dog stadig et fald fra sidste mandag
13 år15. august 2011 kl. 09:38
Jeg er på 80,0 i dag :-) Så nu er jeg snart i 70'erne. wuhuu :-)
13 år15. august 2011 kl. 10:51
Var ikke lige hjemme ved pc'en igår, men vægten siger idag 74,2 :) Hold da op, kan slet ik fatte at det 'går så nemt' ?! 3,6 kilo på 14 dage :D Dejligt at det bliver belønnet at jeg går så hårdt til værks!
13 år15. august 2011 kl. 14:10
Hej Alle Sammen.
Godt at se i får gjort noget ved det.
Jeg har ikke skrevet herinde i et stykke tid da det er gået den forkerte vej for mig. Men nu er jeg med igen ! Jeg har lige været på vægten, den siger 63 kg. :) jep jep.

Min vægt kan svinge meget. Et eksempel er at jeg den ene morgen vejer 64,4 og 24 timer efter vejer jeg 63,2. Et udsving på 1,2 kg... Jeg synes det er ret meget. Ved i hvad det kan skyldes ?
13 år16. august 2011 kl. 07:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });