Søvntab

Du læser en tråd i debat > vægttab

Søvntab
Nogen der har gode råd til at få styr på søvnen?? Det er hvergang jeg er på en lidt hård kur så kan jeg bare ikke sove. Tror simpelthen det er fordi mit fordøjelses system ikke slår mig omkuld ...men det er ret belastende! Så hvad gør andre??
13 år20. juli 2011 kl. 00:07
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år20. juli 2011 kl. 07:00
re: Søvntab
Alle kroppe reagerer selvfølelig forskelligt, men synes nu oftes at søvnen får det bedre af kur/vægttab mm.
Prøv dig evt frem med lidt motion. Nu skriver du "lidt hård kur". Hvad betyder det så, sulter du din krop? For det er jo nok ikke den bedste vej frem.
Held og lykke. Jeg håber du fik sovet i nat.
13 år20. juli 2011 kl. 07:26
havde mener du med styr på søvn?
13 år20. juli 2011 kl. 17:04
Jeg mener at jeg har svært ved at falde i søvn da jeg nærmest ik er træt. Jeg plejer at have det bedst med 8 - 9 timers søvn og for det meste når jeg mellem 7 - 8. Hvis jeg ikke får mindst de 7 får jeg det som om jeg har influenza og har enkelte gange kastet op.
Men nu går jeg i seng kl 1..gider ik lig derinde førend jeg kan sove og er oppe igen kl 6.
- Men det irritere mig for er sikker på det ik er godt for vægttabet eller min krop med så meget mindre søvn. Jeg dyrker lidt motion men sys ik jeg sulter min krop.
13 år20. juli 2011 kl. 19:40
PS - med lidt hård kur mener jeg ingen brød, majs, sukker, kunstig sukker, kartofler, pasta, ris og mælkeprodukter.
13 år20. juli 2011 kl. 19:43
Må jeg spørge, hvorfor du ikke spiser mælkeprodukter? eller pasta/ris - bare fuldkorn eller knækbrød ell. rugbrød??
Hvad spiser du så? Frugter, grøntsager og kød eller? ;}
13 år20. juli 2011 kl. 19:48
2 stk frugt pr dag max
Al kål...spids, rosen, blom, kina..ja du ved sikkert..;-)
Kylling, fisk, lam, oksekød, svinekød men intet hakket
Bønner...alle ..sorte, hvide grønne..osv..
Nødder og mandler (10-12 stk)
Svesker
Ellers mest grønne grøntsager da de er lavest i kulhydrat.
13 år20. juli 2011 kl. 20:00
- jo og peanut butter (på en ske) og så får jeg er protein shake til morgen sammen med 2 stk bacon og 3 æggehvider (stegt)
13 år20. juli 2011 kl. 20:01
Det er selvfølgelig ikke sikkert, at det er det, men nogle mennesker har bare ikke brug for 8 timers søvn.. Hvis du er en af den 'slags', og du så fodrer din krop med præcis hvad den kan li/har brug for, så behøver den ikke de ekstra timer for at kompensere for manglende/forkert mad..

Ellers som før skrevet: Motion :)
13 år20. juli 2011 kl. 20:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });