Hjælp:/

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hjælp:/
Hej Herinde:)
Jeg er helt ny ( startet idag) og kan ikke rigtig finde ud af denne side.
Jeg kan ikke se hvor jeg ændre mit drikke forbrug ?

Og så vil jeg meget gerne tage mig 9 kilo på en måned, det burde vel kunne lade sig gøre, ikke?? :)

Kram Sabrina
13 år16. juli 2011 kl. 20:04
re: Hjælp:/
hvor meget vejer du?
9 kg. lyder rigtig meget på en måned, tror slet ikke, det er så sundt.
Hvor du kan ændre din drikkeforbrug?
13 år16. juli 2011 kl. 20:21
Sorry, så lige at målet lå på 7.3 kilo, over 36 dage .. ( skal lige lære siden at kende)
Jeg vejer 74.3 kilo og er 170 høj..

Jeg ved ikke hvor eller hvordan jeg skal indtaste hvad jeg drikker, alt sådan noget skal jo med, ikke?
13 år16. juli 2011 kl. 20:25
du taster det ind sammen med den mad du spiser, du søger bare på vand og så kommer det frem. så hvis du har drukket ½ liter så skriver du bare vand 500 g

håber det kunne hjælpe ;)
mvh mona
13 år16. juli 2011 kl. 21:19
Synes nu altså også at 7,3 kg på 36 dage lyder af meget, når dit bmi ikke er højere (25). Det svarer til ca. 1,5 kg om ugen. Hvis jeg var dig, ville jeg justere lidt, så det ligger på mellem et halvt og et helt kg om ugen.

Held og lykke.
13 år17. juli 2011 kl. 09:38
Det er mange kilo at smide, og slet ikke holdbart på så kort tid da du kommer til at smide en del krops væske. Man siger at 1 kg om ugen kan lade sig gør, men ikke nemt over en længere periode. Men der er jo nogen der kan..

Hvilken motion vil du dyrke??
13 år17. juli 2011 kl. 11:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });