Smiley

Du læser en tråd i debat > vægttab

Smiley
hej. kan man spise for lidt? Jeg tænker om man spiser for lidt til at kroppen kan forbrænde til vægttab??
Jeg kan ikke få min smiley til at smile, den er bare sur. hihi
13 år13. juli 2011 kl. 14:47
re: Smiley
Ja man kan saktens spise for lidt...under 1000 kcal dagligt er hvert fald for lidt og man skal helst ligge over 1200-1400 kcal dagligt, men kan se at du jo spise derover så du spiser ikke for lidt. Det den anbefaler er jo ud fra hvor meget du forbrænder og ud fra dit mål. Min smiley er også sur hver dag hehe
13 år13. juli 2011 kl. 15:01
Okay tak ,
Ja det er nok ikke nemt og gøre smiley`en glad hehe.
Men synes også det er svært og tyde, hvordan man skal læse de kalorier :S
13 år13. juli 2011 kl. 16:35
Jeg tror, at den bliver glad, så snart man har spist x antal kalorier svarende til ens basale energibehov (som står ude i højre spalte over for, hvor mange kalorier man har spist og forbrændt), men ikke mere end, hvad man har brug for i løbet af en dag i forhold til sit mål (dvs. i underskud, hvis du skal tabe dig, ligevægt, hvis du skal holde vægten, og overskud, hvis du skal tage på).
Min er i hvert fald glad, og mit energiindtag lever pt op til ovenstående "forholdsregler" :-)

Mvh Michy
13 år14. juli 2011 kl. 21:57
okay tak for svar :)
Men har lidt svært ved at finde rundt i det;)
13 år19. juli 2011 kl. 13:01
Vil gerne hjælpe dig med dine spørgsmål til smileys'ne hvis du er interesseret, men er lidt i tvivl om præcist hvad du spørger om? :)
13 år25. juli 2011 kl. 23:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });