#1 af Maria Lausten (slettet)
Hvad er det jeg gør forkert?
Du læser en tråd i debat > vægttabMaria Lausten (slettet)
Hvad er det jeg gør forkert?
Jeg ved det ikke er meget, jeg skal tabe. Men jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg skriver ind hver gang jeg spiser eller drikker, jeg indtager ikke mere end 1200 kcl om dagen. Jeg træner tre gange om ugen. Alligevel kan jeg simpelthen ikke tabe de sidste kilo. Det er død fustrerende at stå på vægten og se, at den enten er det samme eller gået 400 g op. øv øv øv.
13 år5. juli 2011 kl. 10:33
Fluffy82
re: Hvad er det jeg gør forkert?
Nu er det ikke til at se hvor meget du vejer og hvor høj du er, men det lyder som om du er ret tæt på din ideal-vægt, og de kg er kroppen ikke meget for at slippe!!
Prøv evt med en enkelt dag om ugen med lidt højere energi-indtag (eks1600-1800 kcal), da der er en risiko for at kroppen reagerer på et for lavt energi-indtag ved at holde ENDNU bedre på sine reserver.
Prøv evt med en enkelt dag om ugen med lidt højere energi-indtag (eks1600-1800 kcal), da der er en risiko for at kroppen reagerer på et for lavt energi-indtag ved at holde ENDNU bedre på sine reserver.
13 år5. juli 2011 kl. 11:32
Maria Lausten (slettet)
Det lyder som en god ide at prøve. Men de enkelte gange jeg har slappet af i weekenden, og været oppe på det kcal antal, så tager jeg bare på. Så dager det en hel uge at få af igen. Jeg ved ikke helt hvad min ideal-vægt er, men jeg er 170 høj.
13 år6. juli 2011 kl. 10:44
Kri954 (slettet)
13 år7. juli 2011 kl. 13:40
Kri954 (slettet)
13 år7. juli 2011 kl. 13:40
Kri954 (slettet)
Her kan du se din idealvægt. sådan ca ihvertfald. DDV siger, en kvinde på 170 cm skal veje et sted mellem 60 og 66 kg. Det afhænger jo også af kropstype, muskelmasse, bryststørrelse, knoglemasse osv osv.
13 år7. juli 2011 kl. 13:41
Maria Lausten (slettet)
Jeg vidste, at jeg godt burde kunne komme ned på starten af 60'erne, jeg har sådan en mellem knoglebygning. Tre kilo til burde kunne lade sig gøre. Før jeg fik børn vejede jeg 49 kg., men der var jeg også alt for tynd.
13 år7. juli 2011 kl. 14:35