Hvorfor sker der ikke noget??

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hvorfor sker der ikke noget??
Hej alle.

Jeg undrer mig over hvorfor vægten ikke rykker sig hos mig.. Jeg har dog ikke en vægt at veje mig på (og foretrækker også at vente til jeg kan mærke at jeg har tabt mig lidt), men jeg måler med et målebånd og der sker absolut INGENTING! Og jeg synes heller ikke jeg kan se eller mærke forskel i mit tøj.

Jeg træner regelmæssigt, et par gange i ugen på hold i fitness samt løbeture på 30 minutter.
Og jeg spiser meget sundt, nok ikke altid helt nok..

Det eneste jeg kan se kunne stoppe det, er, at jeg har haft en sommerhus weekend, hvor jeg fik spist godt, samt for ikke så længe siden også havde en dårlig mad-dag med både mcd og pandekager.. Ups..!

Sådanne dage er selvfølgelig ikke så smarte, for jeg ved jeg får alt for mange kcal. Men kan det virkelig stoppe vægttabet på den måde, at det går helt i stå?

Det er frustrerende.. :/

- Vil fra nu af prøve at undgå havregryn/musli og skrue op for proteinerne, samt endnu mere for motionen.. Så MÅ der da snart ske noget!
13 år4. juli 2011 kl. 17:18
re: Hvorfor sker der ikke noget??
Nu ved jeg jo ikke hvor lang tid du har forsøgt at tabe dig.
Men salt mad, og også sukker så vidt jeg ved, binder en del væske. Mcdondalds er selvfølgelig ret så salt, men det gælder jo også i den daglige madlavning.
Nu ved jeg ikke om du drikker alkohol, men det er også rigtig skidt for vægttabet.
Ellers lyder det da godt med motionen.
Held og lykke.
13 år4. juli 2011 kl. 18:41
Jo jeg spiser nok rigeligt med salt. Men kan det også påvirke når man bruger målebånd?

13 år4. juli 2011 kl. 19:17
Så længe du har valgt ikke at have en åben profil kan man jo kun skyde i blinde....så er det jo umuligt at svare dig...
13 år4. juli 2011 kl. 19:44
Jeg skriver alligevel ikke alt mad ind, så det ville nok ikke hjælpe så meget..
13 år4. juli 2011 kl. 20:14
Måske spiser du generelt for mange kalorier i forhold til at skulle tabe dig? Prøv at tast ind nogle dage, det vil overraske dig, hvor mange ting der tæller godt med..
13 år4. juli 2011 kl. 20:20
Salt gør skam en stor forskel. Tænk bare på, hvordan ens ringe bliver strammere når man har indtaget mere salt end ellers.
Nu ved jeg ikke om du spiser ris/pasta/brød/kartofler/majs. Dette bør minimeres, eller i hvert fald indtages i grove versioner.
Men som Calcit siger, det er svært at komme med input uden at vide hvad du præcis spiser.
13 år5. juli 2011 kl. 14:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });