Vægten står stille.
Du læser en tråd i debat > vægttabtynd74
re: Vægten står stille.
hej Nilleth
tror simpelthen at du spiser for lidt.
med den motion du får skal du mindst indtage 1500 kcal om dagen. ;-)
ellers tror din krop der er hungersnød og holder på alt hvad den har ;-)
lise
tror simpelthen at du spiser for lidt.
med den motion du får skal du mindst indtage 1500 kcal om dagen. ;-)
ellers tror din krop der er hungersnød og holder på alt hvad den har ;-)
lise
13 år2. juli 2011 kl. 12:18
bruger slettet
Jeg er enig, du spiser nok lige for lidt, der skal mere til ,, du skal ihvertilfald op på 1600. kalorier pr.dag,
72 er skisme da en fin vægt for dig, jeger også 172.cm, hvad satser du på at veje? der er jo det der med fedt og vand og muskeler der vejr forskelligt,
se her: Bob Greene. ( get with the program!) jeg kan love dig du bliver en del klogere på de forskellige sager...
Jeg har tabt mig over denne uge og ædt som en hest,,,
Se om du ikke kan støve den op et eller andet sted,
hejsa Tilda ;)
72 er skisme da en fin vægt for dig, jeger også 172.cm, hvad satser du på at veje? der er jo det der med fedt og vand og muskeler der vejr forskelligt,
se her: Bob Greene. ( get with the program!) jeg kan love dig du bliver en del klogere på de forskellige sager...
Jeg har tabt mig over denne uge og ædt som en hest,,,
Se om du ikke kan støve den op et eller andet sted,
hejsa Tilda ;)
13 år2. juli 2011 kl. 12:57
calcit
jeg synes du bør ligge om kring de 1200 kcal....men der er perioder hvor der ikke sker meget. Derfor skriv ned på en stor kalender dine vægtab og du vil se mønstre for månederne......
13 år2. juli 2011 kl. 13:41
Sport idioten (slettet)
Super, det vil jeg prøve i den kommende uge :)
13 år3. juli 2011 kl. 11:10
Sport idioten (slettet)
Jeg vil gerne ned på 65 men først er målet at komme ned under 70 kg
Vil prøve at indtage noget mere mad, er det noget bestemt mad I har i tankerne??
Vil prøve at indtage noget mere mad, er det noget bestemt mad I har i tankerne??
13 år3. juli 2011 kl. 11:12
bbras (slettet)
Få dine kalorier fra magre proteiner(fisk,kylling, okse/svinekød med max 8 procent fedt samt mælke/osteprodukter med max 1 prc.fedt).Skift pasta og kartofller ud med op til et kilo grøntsager om dagen.Spis gerne et eller to æg,tre-fem gange om ugen...2..-3..stk frugt hver dag er også ok...Glem alt om hvidt brød og hold dit indtag af brødprodukter,incl.knækbrød,til max 50 gr pr døgn..Rigtig god vind..det ska nok lykkes for dig..Mange Hilsener BBRAS
13 år3. juli 2011 kl. 22:17
Jeg spiser ca 1000 cal om dag.
styrker 3 gang om ugen og kondi træner 5 gang om ugen. Jeg svømmer, biking, hocky, zumba. Men der sker ingen ting med vægten... Hvvorfor??
Jeg er 175 høj og vejer 72 kg.
jeg er i det desperat forsøg starte på chilie piller idag, men kan heller ikke finde nogen der har erfaring med det.
Nogle der har et bud.