#2 af rdrd (slettet)
Mangel på Vitaminer og mineraler?! HJÆLP
Du læser en tråd i debat > vægttabrdrd (slettet)
re: Mangel på Vitaminer og mineraler?! HJÆLP
Man kan få taget en blodprøve ved lægen, som viser hvordan vitamin og mineral status ser ud.
Mangel på visse mineraler kan give væske ophobning, og mangel på vitaminer og mineraler kan gøre en træt, så det passer nok meget godt, hvad du har hørt.
Mangel på visse mineraler kan give væske ophobning, og mangel på vitaminer og mineraler kan gøre en træt, så det passer nok meget godt, hvad du har hørt.
13 år1. juli 2011 kl. 11:48
Hvass (slettet)
Tak for svar:)
Jeg har altid haft væske i kroppen, og har ingen ide om hvordan jeg kommer af med det, har egentlig bare tænk at sådan skulle det nok være, dette kunne være forklaringen:)
Tror da også jeg vil få tjekket det, når min læge kommer tilbage fra ferie midt i måneden, i hvertfald for enten at be/afkræfte at det er det.
Jeg har altid haft væske i kroppen, og har ingen ide om hvordan jeg kommer af med det, har egentlig bare tænk at sådan skulle det nok være, dette kunne være forklaringen:)
Tror da også jeg vil få tjekket det, når min læge kommer tilbage fra ferie midt i måneden, i hvertfald for enten at be/afkræfte at det er det.
13 år1. juli 2011 kl. 11:52
Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år1. juli 2011 kl. 12:15
calcit
Jeg havde i dec. 22 dag hvor det intet skete ...og jeg har prøvet det en gang før på en tidligere kur. Tværtimod hævede jeg op........tålmodigheden blev udfordret....
13 år1. juli 2011 kl. 19:22
Er der nogen herinde som har bare lidt forstand på dette?
Jeg har nemlig hørt det flere steder og hvordan finder man ud af om man har mangel?
Jeg kan i hvertfald se at jeg ikke får nok i det med jeg indtager, det er kun C vitamin som jeg får rigeligt af.
Håber nogle af jer skønne kloge mennesker herinde kan hjælpe:)