Hvad gør i?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Hvad gør i?
Hejsa.
Den sidste måned eller mere er jeg røget ud af min gode rytme jeg ellers var kommet i. Jeg kan ikk finde min motivation. Jeg trænede boksetræning 3 gange om ugen, men en masse faldt oveni tiden det var og er ikk kommet igang igen. Maden blir heller ikk overholdt som den skal.
Synder alt for meget.
Hvad gør i når motivationen forsvinder for at få den tilbage?
Vil gerne igang igen. Så hjælp søges.
God dag til jer alle.
13 år30. juni 2011 kl. 09:18
re: Hvad gør i?
Jeg har fået taget billeder af mig selv i undertøj, forfra, bagfra og fra siden.

Jeg skal love for det hjælper at kigge på dem - sådan vil jeg ikke se ud og jeg ved hvis jeg ikke holder ved, så bliver jeg ved med at se sådan ud.

Men dermed ikke sagt det er nemt...og jeg har en bekendt der siger at den slags billeder bare ville få hende til at tænke "det kan da også bare være ligemeget, er jo alligevel bare uoverskuelig tyk", men for mig virker det.

Håber du finder motivationen igen og ser frem til at læse andres input - det er jo et meget aktuelt spørgsmål.
13 år30. juni 2011 kl. 10:33
Tror ikke, at motivationen har godt af man ikke skifter lidt spor en gang imellem. Absolut gør det samme hele tiden. Man kan jo tabe sig på mange måder.....forstår godt man kører sur i at gøre det samme....alt forbrænder kalorier må man huske...
13 år1. juli 2011 kl. 11:45
Takker for svarene..
Jeg har lidt billeder af mig selv og måler mig også indimellem..
13 år11. juli 2011 kl. 09:55
Sørg for at overholde måltiderne, så blodsukkeret ikke svinger for meget, være mæt og få din søvn, det virker for mig :-)
13 år11. juli 2011 kl. 14:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });