Jeg er ny her

Du læser en tråd i debat > vægttab

Jeg er ny her
Hej alle sammen.

Jeg er ny her. Har flere gange forsøgt at tabe mig ved en kostomlægning, og NU skal det være!

Håber, vi kan støtte hinanden:-)
13 år30. juni 2011 kl. 09:03
re: Jeg er ny her
Velkommen til.. :-)
13 år30. juni 2011 kl. 09:10
Mange tak:-)

Håber, jeg kan få glæde af tilbudene her:)
13 år30. juni 2011 kl. 09:38
Velkommen - Håber at du bliver rigtig glad for at være her, men pas på for det bliver hurtigt en hel besættelse, hi hi -folk er så søde og hjælpsomme herinde - held og lykke med dit vægttab :O))
13 år30. juni 2011 kl. 17:56
Jeg er også ny her, så håber bestemt at der er støtte at finde her og det ser sådan ud i de forskellige tråde. Ih hvor er folk søde til at komme med opmuntrende ord på en dårlig dag, rose når alt går som ønsket, et skub i bagen opad bakken når det er nødvendigt og ja kan kun sige at jeg glæder mig til at lære folk bedre at kende ;)
13 år30. juni 2011 kl. 18:28

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });