Gaaah, flere dages hårdt arbejde med kosten, og kun 100g af >:-(

Du læser en tråd i debat > vægttab

Gaaah, flere dages hårdt arbejde med kosten, og kun 100g af >:-(
Ja, skal lige brokke af. Har haft nogle virkelig gode dage, hvor jeg samlet har holdt mig under mit minimum kalorier, dvs at jeg gerne skulle tabe mindst 700g om ugen.... Vejede mig i dag, og der er kun røget 100g :(

Jeg VED godt at det er fjollet, og at det sikkert skyldes væske i kroppen eller noget andet. Men iiiih, det er altså bare død umotiverende :-/

Blev bare lige nødt til at brokke af. Hvad gør i andre for at holde motivationen i sådanne tilfælde? Jeg ved jo fra før at man altid rammer nogle plateauer engang imellem, så det gælder om at klø på ligemeget hvad vægten siger >.<
13 år29. juni 2011 kl. 08:38
re: Gaaah, flere dages hårdt arbejde med kosten, og kun 100g af >:-(
Jeg kender det så godt, det er så irriterende.
Men man bliver nødt til at huske sig selv på de faktorer du nævnte med væske. I sær her, når det er varmt, kan man nemt have ekstra vand i kroppen.
Hold humøret og motivationen oppe!
13 år29. juni 2011 kl. 09:07
Stemmer i. Har motioneret i fitnesscenteret hver dag den sidste uge og har taget 200 g på. ÅH. virkelig ikke motiverende!! Men ja, fortsætter og tænker på at droppe vægten nogle dage ?
13 år29. juni 2011 kl. 09:25
Jeg vejer mig kun et par gange om ugen, efter råd fra en diætist. Hvis man vejer sig oftere, vil der ofte være udsving og kun meget små fald i vægten ad gangen. Det er meget bedre for moralen at veje sig et par gange om ugen og se rigtige fremskridt.... Altså lige bortset fra dage som i dag åbenbart ;)
Ej, jeg lider af en kronisk mavesygdom, som nogle gange sætter hele systemet i stå, hvilket jeg blev mindet om i dag- blev syg, men så kommer det da igang igen... Så tror der er sket noget på vægten i morgen, nu da kroppen virker lidt igen, trods stort ubehag... fingers crossed :)
13 år29. juni 2011 kl. 23:42
I know the feeling - jeg har ikke vejet mig i en uge, og når jeg så kommer på vægten... 100gram -.-, efter jeg har knoklet og knoklet og stået tidligt op, så jeg kunne komme tidligere i fitness centeret og så tidligere hjem og nyde min sommerferie... 100gram.
13 år30. juni 2011 kl. 00:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });