taber mig ikke

Du læser en tråd i debat > vægttab

taber mig ikke
jeg er 180cm høj vejer 68kg har levet af 1500kcal en uge og taber mig alligevel ikke hvordan kan det værre?

træner ca 3 gange om ugen
13 år27. juni 2011 kl. 13:43
re: taber mig ikke
du er ikke er overvægtig. prøv at vægtvedligeholde. træne muskler.
13 år27. juni 2011 kl. 19:05
ønsker at tabe mig, og nej er ikke overvægtig men er heller ikke tynd.

var heller ikke det jeg spurgte om...
13 år27. juni 2011 kl. 20:41
Du mangler selv at skrive nogle info,

fx: spiser du dine kalorier på en sund måde, dvs masser af fiber, sunde kylhydrater og protein? Hvad du spiser og hvordan har jo betydning for dit stofskifte og dermed om du taber dig :)

En anden og vigtigere ting du ikke oplyser er hvad og hvor længe du træner. Hvis du primært træner på en måde der bygger muskler op, kan du sagtens tabe fedt med stå stille på vægten, men tabe en masse fedt. Du får flere muskler, og derfor står vægten stille.

Du kunne eventuelt måle fedtprocent og evt. tage mål af omkredsen på lår, arme og mave. Så kan du se fremskridt af din kost og træning, selvom vægten står stille. Som sagt betinget af at du spiser konstruktivt :)
13 år30. juni 2011 kl. 10:12
Hov det gik lidt hurtigt, med resulterende sprog spasmer, håber du kan tyde det ;)
13 år30. juni 2011 kl. 10:13

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });