Vægttab, opbakning, gode råd samt inspiration i hverdagen :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Vægttab, opbakning, gode råd samt inspiration i hverdagen :)
Hej, jeg er forholdsvis ny her på siden og er langt fra noget computer geni, jeg har lidt svært ved at overskue de tråde der er herinde i forvejen, og har derfor valgt at oprette en ny tråd.
Det er som overskriften siger ment som en støtte i hverdagen, jeg opdaterer ikke vægten hver uge for folk (da jeg ikke ved hvordan) og ikke er sikker på om jeg har tid til det. men jeg vil gerne ha nogen at sparre med i kampen mod kiloene :)
jeg har tænkt mig at skrive vægten ind en gang om ugen, evt lidt om hvad man har spist og så kunne det være dejligt hvis andre havde lyst til at være med, da jeg ofte har lidt svært ved at finde på nye opskrifter, ideer og til tider motivation samt andet..
Kh Kikki

vægt nu 64.5 (Startede på 66 - steg til 68 -og nu idag 64.5)..
13 år25. juni 2011 kl. 10:14
re: Vægttab, opbakning, gode råd samt inspiration i hverdagen :)
Nu kan jeg jo ikke se din dagbog, så det kan være lidt svært at sige noget..
Motion kan hjælpe, eller kan du, hvis du normalt får relativt få kalorier, prøve at tage en 0-dag (hvor du får lige så mange kalorier som du brænder, evt mere) en enkelt dag om ugen, jeg har hørt, at det hjælper nogen.
13 år25. juni 2011 kl. 10:59
Hov, det var vidst den forkerte jeg skrev i, sorry ;)

Din profil er offentlig, så der kan man i hvert fald se hvad du vejer i nuet.. Da din dagbog også er offentlig, kan du skrive som note til den dag du vejer dig, hvad vægten er på. Ellers kan du jo bare skrive den herinde ;)

Der findes mange tråde med både opskrifter, idéer og lidt motivationsråd herinde, søg lidt (forum -> søg), så finder du en masse! :)
13 år25. juni 2011 kl. 11:05
Hej igen Kikkiålborg :-)

Jeg vil meget gerne sparre med dig så lad os støtte hinanden.

Jeg skriver lige nu vægten ind alle de dage jeg er på og vejer mig og alt det jeg når af mad. Men sig en dag du syntes så skal jeg tjekke dig lidt og håber at du gør det samme ved mig.
knus sommer75
13 år25. juni 2011 kl. 20:02

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });