#2 af LML (slettet)
Egen kur - andre?
Du læser en tråd i debat > vægttabLML (slettet)
re: Egen kur - andre?
Det skal siges, at jeg er 20 år, 172 cm høj og vejer pt 66-67 kg.
Jeg har smidt 10 kg siden nytår, men er som sagt på det seneste gået i stå.
Jeg har smidt 10 kg siden nytår, men er som sagt på det seneste gået i stå.
13 år17. juni 2011 kl. 23:21
Lone
administrator
administrator
Jeg har valgt at slette 44 indlæg i denne tråd, da tonen er gået ud over, hvad folk skal kunne forvente i debatten på dette website.
Jeg er tilhænger af, at man giver sin mening til kende. Husk blot, at uanset hvilken mening du sidder med, så er der et menneske i den anden ende, som modtager dine ord - hvad enten tonen er omsorgsfuld eller yderst skarp.
Jeg henviser til, at I fremover - uanset budskab - giver jeres mening til kende i en omsorgsfuld tone til jeres medmennesker.
For et godt forum, som folk bliver løftet og ikke nedbrudt af :-)
Lone, administrator
Jeg er tilhænger af, at man giver sin mening til kende. Husk blot, at uanset hvilken mening du sidder med, så er der et menneske i den anden ende, som modtager dine ord - hvad enten tonen er omsorgsfuld eller yderst skarp.
Jeg henviser til, at I fremover - uanset budskab - giver jeres mening til kende i en omsorgsfuld tone til jeres medmennesker.
For et godt forum, som folk bliver løftet og ikke nedbrudt af :-)
Lone, administrator
13 år22. juni 2011 kl. 11:31
LML (slettet)
Hej Lone.
Det er i orden, men hvordan står det så, når folk kommer med vrede indlæg, fordi de ikke synes om min (f.eks) metode?
Det er jo også noget der rammer mig, men jeg synes ikke at der nogensinde bliver gjort noget ved sådanne indlæg?
Det er klart at man føler sig truffet, når man bliver anklaget for diverse ting, men skal man da bare se til og modtage disse anklager?
Mvh LML
Det er i orden, men hvordan står det så, når folk kommer med vrede indlæg, fordi de ikke synes om min (f.eks) metode?
Det er jo også noget der rammer mig, men jeg synes ikke at der nogensinde bliver gjort noget ved sådanne indlæg?
Det er klart at man føler sig truffet, når man bliver anklaget for diverse ting, men skal man da bare se til og modtage disse anklager?
Mvh LML
13 år22. juni 2011 kl. 13:13
calcit
LML Jeg håber du melder tilbage hvordan dagene går......
13 år23. juni 2011 kl. 08:40
123mulle (slettet)
Hej LML... ser også frem til at høre, hvordan det går :-)
13 år23. juni 2011 kl. 15:43
LML (slettet)
Hej i to (:
Jo selvfølgelig opdaterer jeg jer, til trods for komplikationerne..
Jeg har besluttet at skære dagene ned fra 10-11 til 7, men fortsætter derefter et par vegetariske dage også med lavt kalorieindhold :)
Vægten sagde i morges 64 kg og den ligger her til eftermiddag på 64,5kg til trods for stort indtag af vand og sodavand.
Generelt har jeg opdaget, at jeg faktisk ikke har været på toilet (andet end for at tisse), siden 1. dagen, hvilket jo også tyder på, at maven intet har at fordøje. Mit målebånd er tilsyneladende blevet væk, så lige idag kan jeg ikke måle taljen. Men i denne uge, kan jeg fint være i mine arbejdsbukser, hvorimod i sidste uge, kunne jeg kun trække dem op til 15 cm fra skridtet, hvilket jo tyder på at det altså er fedt der er røget :)
Det skal lige siges, at jeg altså arbejder som fuldtids på burger king, hvilket har været en KÆMPE udfordring, da der er en del der frister.. Især nattevagterne i weekenden har været svære.
Jeg måler og vejer mig endelig i morgen tidlig, og hvis i vil, kan jeg give jer en total update på de 11 dages kur, selvom de sidste 4 dage bliver vegetariske :)
Jo selvfølgelig opdaterer jeg jer, til trods for komplikationerne..
Jeg har besluttet at skære dagene ned fra 10-11 til 7, men fortsætter derefter et par vegetariske dage også med lavt kalorieindhold :)
Vægten sagde i morges 64 kg og den ligger her til eftermiddag på 64,5kg til trods for stort indtag af vand og sodavand.
Generelt har jeg opdaget, at jeg faktisk ikke har været på toilet (andet end for at tisse), siden 1. dagen, hvilket jo også tyder på, at maven intet har at fordøje. Mit målebånd er tilsyneladende blevet væk, så lige idag kan jeg ikke måle taljen. Men i denne uge, kan jeg fint være i mine arbejdsbukser, hvorimod i sidste uge, kunne jeg kun trække dem op til 15 cm fra skridtet, hvilket jo tyder på at det altså er fedt der er røget :)
Det skal lige siges, at jeg altså arbejder som fuldtids på burger king, hvilket har været en KÆMPE udfordring, da der er en del der frister.. Især nattevagterne i weekenden har været svære.
Jeg måler og vejer mig endelig i morgen tidlig, og hvis i vil, kan jeg give jer en total update på de 11 dages kur, selvom de sidste 4 dage bliver vegetariske :)
13 år23. juni 2011 kl. 16:37
fraadern (slettet)
Jeg er meget interesseret i en update på kuren, når den slutter, men endnu mere interesseret i en update et godt stykke tid efter kuren, fx en måned. Er det muligt?
Held og lykke med vægttabet :)
Held og lykke med vægttabet :)
13 år23. juni 2011 kl. 16:40
LML (slettet)
Hej fraadern :)
Ja det er helt klart muligt.. Dog vil det nok ikke være så sigende, da jeg på onsdag (som skrevet) tager på ferie (Sunny beach), og der vil derfor blive indtaget en hel del alkohol.
Derefter tager jeg på ferie fra 10. juli, og med sådan 2 ferier, ryger der nok et par kilo.
Jeg skriver dog lige alligevel, hvor slemt det har været :)
Ja det er helt klart muligt.. Dog vil det nok ikke være så sigende, da jeg på onsdag (som skrevet) tager på ferie (Sunny beach), og der vil derfor blive indtaget en hel del alkohol.
Derefter tager jeg på ferie fra 10. juli, og med sådan 2 ferier, ryger der nok et par kilo.
Jeg skriver dog lige alligevel, hvor slemt det har været :)
13 år23. juni 2011 kl. 16:44
123mulle (slettet)
Det lyder som en rigtig god ide med at skære ned på dagene, nej der kommer nok ikke meget ud den anden vej, når kosten er flydende ;-) men synes da det er super godt gået.. og så når du arbejder på burger king, ja pu ha sikke en udfordring... Det kræver sin mand eller kvinde er det jo :-D
Jeg vil meget gerne høre dine før og efter resultater, når de 11 dage er omme :-)
Jeg vil meget gerne høre dine før og efter resultater, når de 11 dage er omme :-)
13 år23. juni 2011 kl. 17:40
Da jeg skal på ferie om 11-12 dage (29/6 om natten), vil jeg gerne have smidt de sidste kg, og strammet op (mest for min selvtillids skyld), da jeg synes vægttabet er gået lidt langsomt på det sidste.
Jeg har "fundet på" min egen kur, hvor jeg KUN spiser flydende kost, såsom suppe, yoghurt og smoothies, og jeg har især set mig glad for Knorr Cup a soup-sortimentet. Jeg har selv researchet og det skulle være rigtig godt for mavebalancen og tarmsystemet.
Idag har jeg indtaget 3 kopper suppe (knorr) + 1 skål yoghurt, samt en masse vand og lidt sodavand uden sukker. Ialt 357 kcal.
Jeg VED godt, at det er for lidt, men jeg har ikke lyst til mere end det, og det er heller ikke det jeg spørger om her i forum.
Hvor meget tror I jeg vil kunne tabe mig på de 11 dage? Jeg træner i fitnessworld 2 gange om ugen både kondition og styrke + hold 2 gange om ugen.
Og er der andre der har overvejet fordelene ved flydende kost, og hvordan gik det Jer??