#1 af eyejet (slettet)
Slankekur-kostomlægning.......
Du læser en tråd i debat > vægttabeyejet (slettet)
Slankekur-kostomlægning.......
Jeg har prøvet alt for at tabe mig. Jeg er ikke fysisk aktiv efter flere operationer i maven de sidste par år. Jeg elsker mad og selvfølgelig alt det usunde og gerne i større mængder (indimellem). Jeg vejer 75 kg (164 cm Høj) og vejer altså 10 kg for meget ca. og det kan mærkes på mine knæ og jeg føler mig klumset i det hele taget. Jeg vil så gerne.... og forstår ikke med min logiske hjerne hvorfor jeg ikke kan tage mig sammen og gøre alt det rigtige (jeg holdt op med at ryge fra den ene dag til den anden for knap 6 år siden). Altså kost, der matcher min ringe fysiske aktivitet. Jeg ved det godt altsammen.... altså hvad jeg skal, men jeg formår det ikke. Så den der har "guldkornene" vil jeg gerne høre fra :-) Jeg er ny her, ønsker alle en rigtig god sommer/KH eyejet
13 år17. juni 2011 kl. 11:19
Slettet indlæg
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år18. juni 2011 kl. 22:34
rdrd (slettet)
re: Slankekur-kostomlægning.......
Mon ikke et højskoleophold kunne hjælpe dig? Når man har været igennem flere operationer, så mener jeg at man kan få bevilget et sådant ophold, og der får man jo så serveret den mad man skal spise og får en tilpasset motionsplan.
Jeg ved ikke om det er muligt for dig i forhold til privatliv, men det ville da være alletiders chance. Hotel Vejle fjord har vist den slags rekreations ophold, og der er bare lækkert.
Jeg ved ikke om det er muligt for dig i forhold til privatliv, men det ville da være alletiders chance. Hotel Vejle fjord har vist den slags rekreations ophold, og der er bare lækkert.
13 år20. juni 2011 kl. 10:27