Slik og usunde sager

Du læser en tråd i debat > vægttab

Slik og usunde sager
Hej...Jeg er har været i gang med mit vægttap i godt og vel to måneder nu, og i den tid har jeg ikke spist nogen form for slik, kager og hvad der ellers høre den usunde kategori til. Nu har jeg besluttet mig for at jeg godt kan unde mig selv lidt en gang imellem, men hvor mange gange og hvor meget slik, kager osv. spiser i om ugen uden at i tager på?

(Jeg dyrker motion 5 gange om ugen hvor jeg løber i 30 min+plus at jeg går hver dag tur på 45 min.)
13 år13. juni 2011 kl. 20:51
re: Slik og usunde sager
Hej Julie

Selvfølgelig skal man kunne unde sig selv lidt sødt en gang imellem, ellers kan det hurtigt blive for surt. Men det afhænger selvfølgelig også af hvor hård en kostplan man har, og hvad det er man ønsker.

Du kan sagtens spise slik og kager så længe dit kalorieindtag bare ikke overstiger dit kalorieforbrug.

Jeg gør det at jeg har kalorielet is og kage i huset, til hvis den søde tand virkelig melder sig. Og derudover gælder det om at finde sundere alternativer som gør en lige så glad som de usunde (som indeholder virkelig virkelig mange kalorier)

Jeg håber du kunne bruge det til noget, og ellers må du spørge.
13 år13. juni 2011 kl. 21:12

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });