Når man skal drikke alkohol, hvad er så "bedst"?

Du læser en tråd i debat > vægttab

Når man skal drikke alkohol, hvad er så "bedst"?
Jeg skal til fødselsdag i morgen med hele slænget, og vil tillade mig at drikke alkohol. Men er der nogen der ved hvad der feder mindst?..eller er det bare en skrøne at der er noget der er bedre end andet? ;-)
13 år10. juni 2011 kl. 21:27
re: Når man skal drikke alkohol, hvad er så "bedst"?
Vodka med light sodavand skulle være ok at drikke :-)
13 år10. juni 2011 kl. 21:36
ok..Tak:)..det var oss lidt den model jeg selv havde tænkt..
13 år10. juni 2011 kl. 21:50
Altså, jeg tænker at livet er for kort til at drikke sodavand med vodka eller light cider.. hvis jeg skal leve med det her resten af mit liv, skal der være plads til at drikke nogle øl i weekenderne :-)
Men det er jo op til én selv selvfølgelig
13 år11. juni 2011 kl. 11:46
Jeg drikker normalt den drink der hedder "skinny bitches" (det siges det er den drink mange modeller drikker):
- vodka
- dansk vand
- citronsaft
Istedet for citronsaft kan man evt. bruge Roses Lime el. light sodavand.
13 år12. juni 2011 kl. 21:05
ikke light sodavand men light saft
13 år12. juni 2011 kl. 21:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });