Velkommen herinde Cecilie, du skal nok hurtigt få overblik og lære hvordan tingene fungerer herinde, hvis du er i tvivl om noget er vi mange, der gerne vil hjælpe :)
Må man spørge hvad du er blevet syg af?
Flot at du har fået tabt de første kilo! Bare klø på :)
Det er fint at du starter med at tage små skridt og gå ture osv, rigtig motion kan altid komme senere hen, så længe du overhovedet starter så er dét det vigtigste og hvis motionen gør oplevelsen af at ændre livsstil ubehagelig på nuværende tidspunkt, så er det bedre at lade være og på den måde ikke dræbe motivationen :)
Held og lykke til dig og tillykke med din beslutning, jeg er sikker på at du bliver glad for at være herinde :)
Knus
#2 af bruger slettet
Jeg er en pige på 24 der efter jeg blev syg tog 40 kg på, jeg vejer den dag idag 93,8 kg, jeg har tabt mig fra 97,7 kg men går i stå hele tiden og har svært ved at planlægge og overskue min kost, så derfor tænkte jeg jeg ville prøve mad i tal, for at få styr på kosten.
jeg dyrker ikke motion, kan simpelthen ikke tage mig sammen :-( men kæresten og mig går ture sammen af en halv times varighed i perioder.
jeg synes det er lidt svært at overskue herinde men skal lige igang, har aldrig prøvet at veje min mad, men det vil jeg så forsøge nu :-)