NOTHING HAPPENS UNTIL SOMETHING MOVES

Du læser en tråd i debat > vægttab

NOTHING HAPPENS UNTIL SOMETHING MOVES
Sagde Albert Einstein, og Chris McDonalds gentager det når vi spørger om motivation! Jeg har lige læst Chris sandhed om motivation, igen. En gang hjalp det, og nu skal det også hjælpe! Hvis du kæmper med at genfinde motivation og viljestyrke, prøv dette : fri.dk
Mvh.
Katia
13 år31. maj 2011 kl. 12:04
re: NOTHING HAPPENS UNTIL SOMETHING MOVES
HOLD KÆFT det er godt, har straks sat det til mine favoritter......"det vil jeg - vil du" er jo brugbart i alle samman hænge......at spørge sig selv og andre kan spare for mange skuffelser....i stedet for at formode....gude tale...
13 år31. maj 2011 kl. 13:04
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år31. maj 2011 kl. 13:53
Flab, super! Jeg prøver at vende snuden mod havet også ; )
13 år31. maj 2011 kl. 14:47
Hurra
Du fandt din egen motivation igen
Du er sej
13 år31. maj 2011 kl. 15:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });