Så er jeg tilbage igen

Du læser en tråd i debat > vægttab

Så er jeg tilbage igen
Den 25. maj kom min skønne lille datter til verdenen :o)

Men under graviditeten har jeg taget 19 kg på (nu er jeg nede på 14 kg). Så derfor vil jeg igen benytte madital som støtte til et vægttab.

Til start vil jeg blot skrive mine data ind, da jeg jo ammer og derfor ikke decideret skal være på "kur". Dog vil jeg forsøge at omlægge min kost, så sukkerholdige madvarer fylder mindre.

Held og lykke til alle herinde med jeres vægt tab. Jeg glæder mig til at følges med jer :o)
13 år30. maj 2011 kl. 09:24
re: Så er jeg tilbage igen
Velkommen (tilbage), og hjertelig tillykke med den lille ny :)
13 år30. maj 2011 kl. 09:28
Stort tillykke med den lille nyfødte.....tror lige du bør tage det lidt med ro alt er jo nyt for dig......babyen er lige kommet ud.Amning ( det har jeg aldrig kunnet) suger fedtet af hoftene har jeg hørt så så forsæt du bare........men alt til sin tid.....nyd din lille skat....
13 år30. maj 2011 kl. 09:51
Kæmpestort tillykke med din lille prinsesse - Du er godt nok frisk, sådan at komme igang med vægtreguleringen med det samme - Min datter er også i gang, hendes lille søn er 10 uger nu og hun ammer også, så det kan sagtens lade sig gøre - held og lykke med det hele :O))
13 år30. maj 2011 kl. 10:37
Velkommen tilbage og tillykke med den lille ny
13 år30. maj 2011 kl. 21:18
Stort tillykke med den lille ny!
Som du skriver kan du jo sagtens tabe dig uden at gå på kur. Blot omlægge din livsstil så den er sundere. Der er ingen tvivl om, at baby ikke har nogle gavn af vingummi-mælk :o)
Jeg håber for dig, at amningen kan sætte skub i vægttabet. Sæt dog ikke hele din lid til dette, det hjalp ikke mig det mindste. Man skal også være opmærksom på, at visse fedtdepoter er lidt større når man ammer. Kroppen vil jo gerne sikre sig, at der er noget at lave mælk af.
13 år31. maj 2011 kl. 09:32
Tak for alle jeres hilsner, det er bare rigtig dejligt :o)

Jeg tager det stille og roligt både med hensyn til mad og motion. Jeg spiser det som jeg har lyst til, dog forsøger jeg at tænke for 2 når det gælder de søde sager.

Jeg træner efter det program som jeg fik udleveret fra fødegangen, det vil sige bækkenbundsøvelser, lidt mave og ryg øvelser og øvelser for balderne. Derudover går jeg lidt med hund og barnevogn (ikke så langt da mit bækken stadig er lidt ømt)
13 år31. maj 2011 kl. 16:27

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });