Hej Kamilla
Jeg er stor modstander af brugen af NUPO, da det hurtige vægttab det giver sjældent er et varigt vægttab og samtidig heller ikke er et godt vægttab. Det baserer jeg på at du ved brug af NUPO vil nå ned i et område af kalorieindtag hvor din krop sulter og dermed kan finde på at forbrænde muskler i højere grad end hvis du har et normalt kalorieindtag - det kræver mere rygrad, men til gengæld får du en mere sund og varieret og dermed også mere spændende kost = større chance for at kunne holde kuren.
Vil af gode grunde starte med at sætte spørgsmåltegn ved om du har behov for at tabe dig? Hvis du som din profil antyder vejer 57,2 kg og er 159 cm høj, så er din vægt fin og du vil få meget lidt ud af en slankekur.
1/6 af din kropsvægt er rigtig rigtig meget at tabe og jeg tror umiddelbart snarere det handler om at du er utilfreds med kompositionen af din krop. Hvis jeg var dig ville jeg istedet gennem motion/træning tone kroppen fremfor at tabe dig. Nu skriver du også at du dyrker meget mortion - har du overvejet at få målt din fedtprocent og istedet lade den være et mål for dig? Muskler vejer jo som bekendt mere end fedt og det kan derfor godt virke som om man aldrig taber sig - mens det rent faktisk stadig forholder sig sådan at du bliver sundere.
Held og lykke fremover.
#2 af ACF (slettet)
jeg er en pige på 20år, som er desperat for at tabe 10kg, jeg har prøvet at bruge dagbogen herinde og dyrker forholdvis meget motion, men vægten rykker sig ikke rigtigt, så kunne godt bruge nogle fif mht. brug af nupo.
Overvejer at begynde på nupo, dog ikke som det eneste!
Tror i man kan erstatte morgen og aftensmad med nupo, og eller spise normalt sundt ??
Jeg er ved at blive lidt desperat, da jeg synes jeg har prøvet alt.. !