#2 af Need2befit (slettet)
det skal blive bedre
Du læser en tråd i debat > vægttabNeed2befit (slettet)
re: det skal blive bedre
hej! ;-D
Jeg vil lige gerne spørge om, hvad det koster at få målt sit fedt% på apoteket?
Jeg vil lige gerne spørge om, hvad det koster at få målt sit fedt% på apoteket?
13 år10. maj 2011 kl. 19:57
Ulla Mikkelsen
Uha der er da lidt at gå i gang med, og jeg har det på samme måde - jeg har da godt nok smidt 9,3 kg, siden 28 januar - vejer i dag 65,7 kg og er 164 cm høj - BMI 24,5 med hvad hjælper det, når fedtprocenten ifølge min badevægt siger 31,2 ?? :O(( - ikke en dyt, så tror da lige at jeg skal en tur på apoteket og prøve sådan en body analyse - held og lykke med "ommøbleringen" til dig :O))
13 år11. maj 2011 kl. 11:39
jdp (slettet)
Det kostede ikke noget. De havde reklameret med det nogle dage i forvejen, hvor jeg så meldte mig til
13 år11. maj 2011 kl. 15:44
emmi
Normalt siger man at man bør have en fedt procent på max 33%, så til jer begge, vil jeg bare lige sige, at så slemt er det altså heller ikke:-)
13 år11. maj 2011 kl. 17:32
scwicky
Hejsa
Afhængig af din alder svinger det meget hvor høj din fedtprocent er. du skriver du er 40 år, så skal procenten ned på 23,6 for at blive ok.
ved kvinder må procenten godt være en del højere, f.eks. ved en kvinde på 40 år må procenten ligge på 29,3 for at være ok.
Med mine mål som 20-årig kvinde må jeg have en fedtprocent på 25, hvilket jeg har så rigeligt ;)
Tror du har misforstået noget emmi :)
Afhængig af din alder svinger det meget hvor høj din fedtprocent er. du skriver du er 40 år, så skal procenten ned på 23,6 for at blive ok.
ved kvinder må procenten godt være en del højere, f.eks. ved en kvinde på 40 år må procenten ligge på 29,3 for at være ok.
Med mine mål som 20-årig kvinde må jeg have en fedtprocent på 25, hvilket jeg har så rigeligt ;)
Tror du har misforstået noget emmi :)
13 år12. maj 2011 kl. 13:01
emmi
Sundhedsstyrrelsen siger at en normal fedt% selvfølgelig afhænger af alder. Er man som kvinde ml 30 og 39år er normal fedt % på ml 22-31% og er du som kvinde ml. 40-49år er normal fedt% ml. 24-33. Den stiger mere med alderen:-)
13 år12. maj 2011 kl. 16:12
112 kg
fedtprocent 31,6 % hvilket er 35,4 kg rent fedt
min kropsalder er 54 år. hmm. jeg bliver 40 imorgen.
Jeg har, som urmager, helt stillesidende arbejde. Hvilket også har resulteret i virkelig dårlig kondition. Jeg træner kampsport 2 gange om ugen. Men det er mest teknikker. Jeg er begyndt, i sidste uge, at cykle, da jeg godt kan lide at cykle, og det foregnes godt med mit arbejde og familieliv. Konditionen skal blive bedre. Og jeg skal ned på min 99 kg pr 1/10