I gang med 2 uge

Du læser en tråd i debat > vægttab

I gang med 2 uge
Den første uge gik godt og jeg smed 600 g, i denne uge har jeg kun tabt 200 g :( lidt skuffende med småt er vel stadig godt :o) Jeg har ikke sat mit mål så høj her første gang, vil nødig blive skuffet over mig selv.
Jeg har stadig mod på at fortsætte og synes at dette koncept er skide godt :o)
Håber det går bedre i næste uge :o)
Lykke til allesammen :o)
13 år5. maj 2011 kl. 13:29
re: I gang med 2 uge
- må jeg spørge om, hvor høj er du? & hvad vejer du nu og hvad vil du veje? :}

- Du skal ikke være begymret, jeg taber kun 100-300gram om ugen - da jeg ikke har så meget at tabe, selv om jeg dyrker mega meget motion her for tiden...
( - ikke lige dag, det er min dovnedag ;))
Så det kommer vel an på meget (:
13 år5. maj 2011 kl. 19:24
Jamen jeg er 168 cm høj og vejer 80 kg - vil gerne ned på i hvert fald 70 kg. Jeg er grovt bygget.
Mit første mål er "kun" på 2 kg på en måned - skal lige se om jeg kan klare det først :o)
Men jeg har vist også levet lidt for godt i sidste uge :o)
13 år6. maj 2011 kl. 08:00
Nårh, så kan det være det.
- noget som hjælper mig er, at dyrke motion på en dag, jeg ikke gør det ;-)
13 år6. maj 2011 kl. 17:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });