#2 af bruger slettet
Mission 2007
Du læser en tråd i debat > vægttabbruger slettet
re: Mission 2007
Hej Lilled
Jeg vil gerne være med! :-)
Mange gode ideer du kommer med. Især den ugentlige vejning/status kan hjælpe med at holde hinanden i ørene - opfølgning og støtte!
Jeg vil gerne være med! :-)
Mange gode ideer du kommer med. Især den ugentlige vejning/status kan hjælpe med at holde hinanden i ørene - opfølgning og støtte!
17 år28. december 2006 kl. 05:31
sabine (slettet)
Hej Lilled
Jeg vil også gerne være med. Pernille Aalund
er ret god, 10 kg 10 uger har jeg tabt mig før
efter, men tog 7 kg på da jeg blev gravid.
skal vi starte med at skrive vores vægt ind på
mandag??
mange hilser
Victoria
H
Jeg vil også gerne være med. Pernille Aalund
er ret god, 10 kg 10 uger har jeg tabt mig før
efter, men tog 7 kg på da jeg blev gravid.
skal vi starte med at skrive vores vægt ind på
mandag??
mange hilser
Victoria
H
17 år28. december 2006 kl. 10:57
bruger slettet
Hej Victoria og tahiti
Lyder super at I er klar på at vi gør dette sammen.
Fortæl lige lidt mere om jer selv og/eller udfyld jeres profil, så vi kender lidt til hinandens mål.
Mandag kan sagtens være en vejedag som du foreslår Victoria.
Hvad siger I til at vi bruger Mission 2007 som overskrift når vi skriver her på forumet?
Godt nytår til jer begge :-)
/Linda
Lyder super at I er klar på at vi gør dette sammen.
Fortæl lige lidt mere om jer selv og/eller udfyld jeres profil, så vi kender lidt til hinandens mål.
Mandag kan sagtens være en vejedag som du foreslår Victoria.
Hvad siger I til at vi bruger Mission 2007 som overskrift når vi skriver her på forumet?
Godt nytår til jer begge :-)
/Linda
17 år29. december 2006 kl. 17:31
sabine (slettet)
re: re: Mission 2007
Hej med dig!
og godt nytår til dig.
overskriften er super , så kan vi finde hinanden
Jeg skal ud og købe en ny vægt, den gamle vil
ikke mere!
kh
Vic.
og godt nytår til dig.
overskriften er super , så kan vi finde hinanden
Jeg skal ud og købe en ny vægt, den gamle vil
ikke mere!
kh
Vic.
17 år2. januar 2007 kl. 10:23
Mettemedium (slettet)
Hej Lillid - jeg vil også meget gerne være med, det hjælper virkelig at bakke hinanden op. Kan jeg stadig nå det?
Hilsen Mette
Hilsen Mette
17 år5. januar 2007 kl. 16:59
bruger slettet
Selvfølgelig - Kig under "Mission 2007 _ Uge 1" Der er hvad der er blevet skrevet den første uge.
Velkommen
Velkommen
17 år5. januar 2007 kl. 17:37
Jeg vil høre om der er nogen der vil være med til at starte et hold her på siden, så vi kan støtte hinanden.
Jeg har en plan, og nogle meninger om hvordan det skal foregå, og jeg kunne godt tænke mig, at jer som gerne vil være med, har nogenlunde samme grundprincipper. Min opfattelse er at næsten hvilken som helst kur/kostomlægning dur, man skal sørge for at vælge den man selv synes er mest overskuelig. Jeg tror også resultatet for gruppen vil være bedst, hvis vi har nogenlunde samme mål og indstilling.
Ovenstående kan vist lyde lidt egoistisk – men det er ikke meningen. Men man skal dog i en eller anden udstrækning være egoistisk for at gennemføre en kostomlægning, for man skal sætte sig selv i første række. I hvert fald i en periode indtil tingene er blevet en vane, både for dig selv og omgivelserne. Ændring af vaner er jo hele grundprincippet i kostomlægning.
Det kunne også lyde meget simpelt – det er det overhovedet heller ikke, det er derfor jeg gerne vil have nogen med.
Mine mål/ideer:
• Jeg skal tabe ca. 5 kg senest med udgangen af februar 2007.
• Derefter skal jeg holde mit mål i første omgang i tre måneder (jeg tror at når jeg først dertil, er det blevet mere vane at holde vægten). Og det er helt klart der hvor jeg får de største problemer.
• Princippet jeg går efter er Pernille Aalund’s 10 kg på 10 uger (med et par små modifikationer for at den passer mig bedre).
• Jeg foreslår at vi laver et holdnavn og bruger det som overskift når vi skriver her på Madital.dk.
• Jeg vil kigge forbi siden flere gange i løbet af dagen, både for at få opbakning i specifikke situationer (som når en kollega lige tager hjemmebag med eller når jeg synes at frugt simpelthen bare har for lidt kalorier til at smage godt) og også støtte jer. Det håber jeg også at I har tid/lyst til, for det er jo tit at man lige pludselig står i en desperat situation.
• Vejning/status én gang om ugen.
• Evt. kan vi udveksle e-mail adresser hvis man får brug for lidt mere ”privat” opbakning. (Der er jo nogle ting, det ikke er fedt, at hele Danmark kan læse).
• Jeg planlægger at starte d. 2/1 2007.
• Vi skal kunne være ærlige overfor hinanden – både med ris og ros. (Man har jo sommetider brug for et los bagi :-) ).
• Jeg foreslår at vi laver en top 5 hver især, med grunde til at vi vil tabe os. Det må meget gerne være målbare grunde, som kan vi holde resultatet op imod når vi når dertil.
• Frem for alt skal vi være realistiske.
Jeg håber at der er nogen der kan følge ideen i dette her. Ovenstående er ikke for at udelukke/sige nej til nogen overhovedet – jeg tror bare mest på at hvis man skal hjælpe hinanden er det bedst hvis man tænker nogenlunde ens.
God jul og godt nytår til alle ;o)
/lilled