Så skal der smides nogle kilo :)

Du læser en tråd i debat > vægttab

Så skal der smides nogle kilo :)
Hej med jer, jeg er ny her, men kan se i forummet at der er nogle garvede rotter her på forummet :)

Jeg har valgt at starte et vægttab lige her midt i julemåneden, et måske sindssygt tidspunkt, men man skal smede mens jernet er varmt og motivationen i top :)

Håber at kunne drage stor nytte af denne side, da den virker super lækker at bruge.

Jeg vil i første omgang "bare" ned under 100 kg, det er flere år siden jeg var dernede. Sidst jeg vejede mig, stod der 110, men det kan godt være den er lidt over pt, det er svært at sige på øjemål. Batteriet i min vægt er dødt, og nu har jeg sat første vejning til selveste juleaften. Så er der også chance for at smide nogle få gram inden :)
17 år21. december 2006 kl. 10:32
re: Så skal der smides nogle kilo :)
Velkommen til. Det er et svært tidspunkt at starte på, men som du selv siger, skal man igang når motivationen er der.
Held og lykke med det :)
17 år22. december 2006 kl. 08:58
re: Så skal der smides nogle kilo :)
Velkommen til.
Det er super at du vælger at starte nu og ikke udsætter det.
jeg ønsker dig alt mulig held og lykke med dit vægt tab. og en glædelig jul

Zenta
17 år22. december 2006 kl. 11:08

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });