Onsdagsvejning 20 dec.

Du læser en tråd i debat > vægttab

Onsdagsvejning 20 dec.
Jer er kommet ind i en god periode og har i denne omgang tabt 500 g. så vægten siger nu 95kg. så det går stødt nedaf også i denne søde julemåned.
Hvordan er det gået jer andre.

Zenta
17 år20. december 2006 kl. 09:41
re: Onsdagsvejning 20 dec.
Skide flot Zenta.
Min vægt sage 71,2. Så 200 gr. er der røget.... Men med tiden og maden taget i betragtning er jeg meget glad.
Knus Anja
17 år20. december 2006 kl. 10:13
re: re: Onsdagsvejning 20 dec.
Stort tullykke med jeres vægttab, det er flot at I kan tabe jer så meget her i julemåneden.
Desværre er det gået stik modsat for mig, jeg har taget 500 gram på, så nu vejer jeg 75,2. Det er jeg lidt ked af, men sådan går det nogle gange.
I morgen rejser jeg jo til GranCanaria i en uge, så jeg er lidt spændt på, hvad vægten siger når jeg kommer hjem.
Glædelig jul og godt nytår til jer.
Mvh Tina
17 år20. december 2006 kl. 12:11
re: Onsdagsvejning 20 dec.
hej zenta
det er virkelig flot klaret, stort tillykke fra mig.
jeg har selv tabt 400gram over de sidste 3 dage. jeg har i de 3 første dage i denne uge gået 5-5 1/2 km hver dag og prøver virkelig at tænke hved hvad der kommer indenbords.
så i dag vejer jeg 91.2kg .
også tillykke til dig anja, lidt har jo også ret, og så især i den rigtige retning.
og tilsidst til dig tina. nyd du din ferie med god samvittighed, så kan du jo tage godt fat når du er vel hjemme igen. god ferie.
god jul til jer alle.
flittiglise
17 år20. december 2006 kl. 18:57

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });