#2 af Tina J (slettet)
Bannerreklamer for madital.dk
Du læser en tråd i debat > vægttabTina J (slettet)
re: Bannerreklamer for madital.dk
Hej Lone.
Jeg synes det er en rigtig god idé du har fået, så mange flere vil kunne drage nytte af denne side.
Personligt synes jeg bedst om "Madital - din guide til vægttab" eller "Madital - holder styr på dine kalorier"
Alternativt kunne man måske også kalde den "Madital - styr selv dit vægttab"
Ellers vil jeg bare sige, at det er en kanon side. Tak for den.
Mvh Tina
Jeg synes det er en rigtig god idé du har fået, så mange flere vil kunne drage nytte af denne side.
Personligt synes jeg bedst om "Madital - din guide til vægttab" eller "Madital - holder styr på dine kalorier"
Mvh Tina
17 år7. december 2006 kl. 19:38
Tina J (slettet)
Hej Lone.
Mvh Tina
Mvh Tina
17 år7. december 2006 kl. 19:46
beta (slettet)
Hej
God ide til en banner, der er mange der trænger til at smide lidt/meget i vægt
Madital- din gudie til gratis vægttab... nr.1
Madital-hjælper og støtter dig på slankekuren
Hvor skal evt. banner bruges.
Mvh beta
God ide til en banner, der er mange der trænger til at smide lidt/meget i vægt
Madital- din gudie til gratis vægttab... nr.1
Madital-hjælper og støtter dig på slankekuren
Hvor skal evt. banner bruges.
Mvh beta
17 år7. december 2006 kl. 22:29
Phatchick (slettet)
Hej Lone
Jeg vil også lige starte med at takke for en god side.....jeg er blevet helt afhængig af at komme herind og taste mine måltider ind og holde styr på hvor mange kalorier jeg får.
Synes det er en god ide´ med lidt reklame, så folk kan finde herind.
Jeg hørte (læste) om det ved en tilfældighed og det er jeg sgi glad for idag ;O)
Kan godt lide....1. Din guide til vægttab
2. Din digitale kalorietæller
eller hvad med : Madital - vejen til et sundt og varigt vægttab.
Hilsen PhatC
Jeg vil også lige starte med at takke for en god side.....jeg er blevet helt afhængig af at komme herind og taste mine måltider ind og holde styr på hvor mange kalorier jeg får.
Synes det er en god ide´ med lidt reklame, så folk kan finde herind.
Jeg hørte (læste) om det ved en tilfældighed og det er jeg sgi glad for idag ;O)
Kan godt lide....1. Din guide til vægttab
2. Din digitale kalorietæller
eller hvad med : Madital - vejen til et sundt og varigt vægttab.
Hilsen PhatC
17 år8. december 2006 kl. 00:28
Muldebeerg
re: re: Bannerreklamer for madital.dk
Hej Lone!
Ja, jeg hopper med på vognen og si'r:
Madital - din guide til vægttab
Det er en god reklame, synes jeg.. Og ellers har Phatchick også fat i en god en med:
Madital - vejen til et sundt og varigt vægttab.
Kh og tak for en god side fra Muldebeerg
Ja, jeg hopper med på vognen og si'r:
Det er en god reklame, synes jeg.. Og ellers har Phatchick også fat i en god en med:
Madital - vejen til et sundt og varigt vægttab.
Kh og tak for en god side fra Muldebeerg
17 år8. december 2006 kl. 02:34
Lone
administrator
administrator
Hej med jer,
Tak for jeres svar. Jeg må have lavet en kombination af, hvad I har skrevet tilbage. Man kan godt tilmelde flere forskellige bannere, så kan jeg jo se, hvad folk klikker mest på :-) Men jeg starter med de forslag, I er kommet med :-)
Jeg vil benytte banner.dk, hvor jeg har været passiv medlem i noget tid, hvor min konto åbenbart bare har stået og optjent "point". Dvs. at jeg nu kan få banner-reklamer vist på andre sider. Jeg ved ikke hvilke sider, bannerne kommer på, det kommer an på, hvilke andre sider der også er tilmeldt den side/tjeneste.
Det er gratis for mig indtil videre - indtil jeg har opbrugt mine point. Så koster det enten penge, eller man kan optjene flere point ved at sætte bannerreklamer på sin egen hjemmeside - dvs. her på madital.dk (men nu er jeg ikke ret glad for bannerreklamer generelt, derfor har jeg ventet så længe med dette). Men det er til gengæld også en mulighed for at få sin side udbredt, så jeg laver lige et forsøg, og ser hvor mange der følger bannerne herind :-)
Så det kan godt være, at der kommer bannerereklamer her på madital engang - men foreløbigt ser vi lige, hvordan det går.
Hvis flere ser denne tråd, må I meget gerne skrive jeres forslag ind. Jeg skal nok holde øje med den. Jeg laver et link på et tidspunkt, så I kan se, de bannere jeg får lavet, når jeg kommer lidt længere frem i processen.
Mvh Lone
- Og rigtig dejligt at høre, at I er så glade for siden. Jeg får af og til mails fra nogle der skriver til mig, det er rigtig lækkert. Når folk er så glade for siden, må vi jo hellere få den ud til flere :-)
Tak for jeres svar. Jeg må have lavet en kombination af, hvad I har skrevet tilbage. Man kan godt tilmelde flere forskellige bannere, så kan jeg jo se, hvad folk klikker mest på :-) Men jeg starter med de forslag, I er kommet med :-)
Jeg vil benytte banner.dk, hvor jeg har været passiv medlem i noget tid, hvor min konto åbenbart bare har stået og optjent "point". Dvs. at jeg nu kan få banner-reklamer vist på andre sider. Jeg ved ikke hvilke sider, bannerne kommer på, det kommer an på, hvilke andre sider der også er tilmeldt den side/tjeneste.
Det er gratis for mig indtil videre - indtil jeg har opbrugt mine point. Så koster det enten penge, eller man kan optjene flere point ved at sætte bannerreklamer på sin egen hjemmeside - dvs. her på madital.dk (men nu er jeg ikke ret glad for bannerreklamer generelt, derfor har jeg ventet så længe med dette). Men det er til gengæld også en mulighed for at få sin side udbredt, så jeg laver lige et forsøg, og ser hvor mange der følger bannerne herind :-)
Så det kan godt være, at der kommer bannerereklamer her på madital engang - men foreløbigt ser vi lige, hvordan det går.
Hvis flere ser denne tråd, må I meget gerne skrive jeres forslag ind. Jeg skal nok holde øje med den. Jeg laver et link på et tidspunkt, så I kan se, de bannere jeg får lavet, når jeg kommer lidt længere frem i processen.
Mvh Lone
- Og rigtig dejligt at høre, at I er så glade for siden. Jeg får af og til mails fra nogle der skriver til mig, det er rigtig lækkert. Når folk er så glade for siden, må vi jo hellere få den ud til flere :-)
17 år8. december 2006 kl. 13:45
marianne62 (slettet)
Hej alle
Jeg har brugt siden her siden 20.9.06 med stor succes.
Jeg opdagede Madital ved en tilfældighed, og kunne godt ønske for andre,
at de fik den samme chance.
En banner reklame er helt sikkert en god idé.
Mange sider af denne art skal man betale for (få nu ingen gode ideer Lone!),
så jeg tror det vil være godt at tydeliggøre, at det er gansek gratis. Mit forslag er derfor
Madital - gratis guide til vægtkontrol
Mvh. Marianne
Jeg har brugt siden her siden 20.9.06 med stor succes.
Jeg opdagede Madital ved en tilfældighed, og kunne godt ønske for andre,
at de fik den samme chance.
En banner reklame er helt sikkert en god idé.
Mange sider af denne art skal man betale for (få nu ingen gode ideer Lone!),
så jeg tror det vil være godt at tydeliggøre, at det er gansek gratis. Mit forslag er derfor
Madital - gratis guide til vægtkontrol
Mvh. Marianne
17 år8. december 2006 kl. 19:47
administrator
Jeg vil prøve at lægge bannerreklamer for madital.dk på andre sider, så nye brugere kan finde madital.dk.
Jeg tænker på, hvad man skal skrive?
Madital - dit personlige vægttab
Madital - holder styr på dine kalorier
Madital - din digitale kalorietæller
Madital - gratis vægttab
Madital - giver dig et varigt vægttab
Jeg tænkte, at jeg hellere måtte høre jer, som allerede bruger siden. Det skal både passe til siden og få folk til at klikke.
Hvad synes I? - I må også meget gerne komme med andre og bedre forslag.
Mvh Lone